  • 1. Data: 2004-06-26 08:29:39
    Temat: Millenet...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Chcialem przelac dzisiaj (sobota) 50 zl ze swojego konta w Millennium na
    inny rachunek w tym banku.

    Oto co mi sie 3 razy ukazalo... (myslalem, ze moze zla kwote wpisalem, albo
    co)

    "Transakcja nie jest dozwolona ponieważ jej wykonanie spowodowałoby
    przekroczenie ustanowionego limitu głównego. Zmiana limitu głównego może
    zostać dokonana w każdej placówce Banku."

    Oczywiscie transakcje z data poniedzialkowa system lyknal...

    Ech

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-26 08:46:28
    Temat: Re: Millenet...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cbjc95$jj3$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zostać dokonana w każdej placówce Banku."
    >
    > Oczywiscie transakcje z data poniedzialkowa system lyknal...

    Ciekawe czy to tylko taki bezsensowny komunikat, czy może oni mają ustawiony
    w systemie limit 0 na transakcje w dni bez KIRu i stąd info :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-26 08:50:06
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cbjc95$jj3$1@news.onet.pl...

    [...]

    BTW: A w ogole nie wiem czy wiesz, ale transakcje wykonane w niedziele maja
    date poniedzialkowa ;-)

  • 4. Data: 2004-06-26 08:57:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> wrote:
    > BTW: A w ogole nie wiem czy wiesz, ale transakcje wykonane w
    > niedziele maja date poniedzialkowa ;-)

    Taaak - kiedys juz tak mialem.
    Dlatego traktuje Millennium jedynie jako wplatomat do Multi, VW, Inteligo i
    mBanku ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-26 10:05:51
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Taaak - kiedys juz tak mialem.
    > Dlatego traktuje Millennium jedynie jako wplatomat do Multi, VW, Inteligo i
    > mBanku ;)

    Skoro masz konta w tylu e-bankach może jakies skromne porównanie..bez
    cen - chodzi o walory użytkowe :)

    --
    Spock .. Earth

  • 6. Data: 2004-06-26 11:30:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > przekroczenie ustanowionego limitu głównego. Zmiana limitu głównego może
    > zostać dokonana w każdej placówce Banku."

    A moze to byla.... prawda?
    Czy to byla jedyna transakcja w tym dniu?

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-06-26 15:55:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > A moze to byla.... prawda?
    > Czy to byla jedyna transakcja w tym dniu?

    Jedyna. Na koncie mialem 149 zl i wczesnej zadnych liitow nie zakladalem.

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-06-26 16:41:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:cbk6dh$nmk$1@news.onet.pl...

    > Jedyna. Na koncie mialem 149 zl i wczesnej zadnych liitow nie zakladalem.

    Millenet zaklada domyslne limity, ty je mozesz zmienic.
    A czy to bylo jedyne zlecenie w tym dniu?

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-06-26 17:24:59
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cbjdsg$it7$1@news.onet.pl...

    > Taaak - kiedys juz tak mialem.
    > Dlatego traktuje Millennium jedynie jako wplatomat do Multi, VW, Inteligo
    > mBanku ;)

    Hehe ;-)

  • 10. Data: 2004-06-26 21:14:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Millenet zaklada domyslne limity, ty je mozesz zmienic.
    > A czy to bylo jedyne zlecenie w tym dniu?

    Tak. Jedno jedyne. Jedyne od miesiaca albo wiecej :)

    http://www.PRnews.pl