  • Data: 2013-01-01 04:22:07
    Temat: Re: Mille zmienia oprocentowanie KO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." kbsdqg$8vd$...@n...news.atman.pl

    > Jak wydasz 199,99 zł, to dostaniesz MB jakbyś wydał 100,00 zł. I tak kilka razy i
    jesteś w plecy - trzeba więcej razy odwiedzić
    > sklepy. A czas kosztuje.

    Oświeć mnie -- jakim cudem wydajesz 199,99?
    Co za różnica -- 9 razy po 200 czy 9 razy po 210?
    I tak pułapem jest 1666,67 miesięcznie. :) Zatem
    trzeba 9 razy coś kupić. :)

    Ja chyba założę ojcu Dobre -- przecież musi być jakaś podwyżka płac. ;)
    Wszędzie dookoła inflacja, ;) minimalna pensja poszła w górę o około
    70 złotych netto a mnie żadna różnica 9 razy miesięcznie czy 18. :)

    No i arcybiskup Ozorowski będzie zadowolony -- wreszcie Ojciec da mi podwyżkę. ;)

    [w ciągu 12 lat podwyższył mi kieszonkowe o 200 złotych miesięcznie; sam na
    swoje leki wydaje on kilkaset złotych miesięcznie -- ja za swoje muszę płacić
    z kieszonkowego -- taki to los zgotowali mi duchowni Kościoła rzymskokatolickiego,
    zabraniając mi pracowania zarobkowego w Imię Jezusa Chrystusa; wisienki, orzechy
    i procenty od depozytów to połowa kieszonkowego; z takich pieniędzy duchowni
    proponują mi założenie i utrzymanie rodziny; co więcej -- ojciec wiecznie żyć
    nie będzie, zatem po jego śmierci i moje dzieci miałyby umrzeć z głodu?
    nie, aż tak dobrze by nie było -- dzieci by umarły z głodu znacznie
    wcześniej; tak arcybiskup Ozorowski nakazał ćwiczyć niegdyś najlepszego
    informatyka białostockiej uczelni, opłacanego niegdyś bardzo wysoko...
    a wszystko tylko dlatego, że ów informatyk nie poślubił Kościelnej
    kobiety -- katechetki Agnieszki, z którą ani nie był ,,po słowie'', ani
    nie spał, ani nawet której nazwiska nie znał... ale ja i tak z takiego
    kieszonkowego uciułałem w ciągu 4 lat i 4 miesięcy -- ponad 53 tysiące
    złotych, jako że pieniądze (ogólnie rzecz ujmując) lubią mnie i od zawsze
    były dla mnie najserdeczniejszymi i najwierniejszymi przyjaciółmi; nadal
    prowadzę politykę zaciskania pasa -- już 165 groszy za litr mleka to dla
    mnie za wysoka cena]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'