    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille -- i jego dyspozycyjność
    Date: Sat, 2 Aug 2014 15:20:30 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrgoa3$9h0$...@n...news.atman.pl

    Przed chwila wysłałem do millego kolejny list:

    Odpowiedź Państwa jest bezwartościowa. Potrafię policzyć, ile dali
    Państwo odsetek, ale nie rozumiem, jakiego (wg Was) warunku nie
    spełniłem. Zanim skończyła się jedna promocja z kontem Oszczędnościowym
    powiązanym z kontem 360 stopni, pojawiła się kolejna promocja (nieco inna,
    bo pułap wcześniejszej ustawiony był na 25 tysięcy złotych, zaś pułap
    kolejnej był ustawiony na 50 tysięcy złotych), ale nie oznacza to
    wygaśnięcia poprzedniej promocji. Podobnie rozpoczęliście kolejne
    promowanie lokaty Mobilnej, choć poprzednia promocja lokaty Mobilnej
    nie została zakończona.

    LC