    From: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mieszkaniowy w Millenium - jakie pulapki czekaja?
    Date: Wed, 14 May 2003 22:25:20 +0200

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:512e.0000032b.3ec26fed@newsgate.onet.pl...

    > Wasylowi odpowiem, ze wycena owszem kosztuje 500
    > ale potem przy kazdej transzy kasuja po 200 i oprocz tego jest "oplata za
    > podwyzszone ryzyko" 1% wieksza prowizja. Swoja droga, jak mozna wycenic
    > mieszkanie jesli jest ono w budowie?

    Dzis spedzielm w oddziale 40 minut i meczylem. Zatem:

    1. Prowizja za wysokie ryzyko jest niebyla gdy ustalicz zyranta na czas
    uzyskania wpisu do hipoteki
    2. Oplata za wycene to czyste kurewstwo. 500PLN za to, ze jakis gosc obejzy
    uzywane mieszkanie ktor chce qpic ? ROTFL.
    3. Wciskaja Ci ubezpieczenie na zycie. Nie dosc, ze chca ineksowac co roku
    (a po co skoro to ubezpieczenie okresowe, tylko na czas kredytu. I do tego
    co roku powinno byc na mniejsza sume, bo kredyt splacasz).

    Jak sie zdecyduje, to wezme kogos na zyranta zeby uniknac tej prowizji za
    ryzyko, a ubezpieczenie sam sobie kupie, np Warta Vita na okres
    kredytowania. Niech spadaja w szczaw z tym ubezp. z PZU. Niestety/Stety
    najlatwiej mi bedzie w Mille uzyskac ten kredyt bo prowadze tam rachunek od
    1999 roku.

    Nie mowie jeszcze hop, jutro wybieram sie do BPHPBK. Tam nie ma ani wyceny
    (do jakiejs kwoty kredytu iczywiscie) ani oplaty za czesciowa wczesniejsza
    splate (za calkowita wczesniejsza splate jest, ale nie oczekiwalbym tego po
    sobie szybko, hehe). Napisze jak bylo.

    > A tak fajnie mieli urzadzone w oddziale. Teraz juz wiem za czyje...

    hehe, no niestety