  • 31. Data: 2004-03-10 15:29:05
    Temat: Re: Miesięczny koszt ROR-u
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > po to żeby udowodnić że prowadzenie 2 kont może być tańsze niż jednego
    To udowodniles, tylko ze 2 konta Fortis+PKO sa drozsze niz jedno Fortis, tak
    wiec nie widze uzasadnienia dla posiadania konta w PKO (w tej konfiguracji).

    Karolew

  • 32. Data: 2004-03-10 17:13:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Karolew wrote:
    > To udowodniles, tylko ze 2 konta Fortis+PKO sa drozsze niz jedno
    > Fortis, tak wiec nie widze uzasadnienia dla posiadania konta w PKO (w
    > tej konfiguracji).

    w Fortisie robią przelewy ze zmienną kwotą za ciebie ale to kosztuje ryczałtem
    10 zł, więc taniej nadal utrzymywać konto w pkobp z 4 zł miesięcznie plus 2-3
    zł za obsługę zlecen ze zmienną kwotą.
    *** blad ***

  • 33. Data: 2004-03-10 21:08:34
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    ryczałtem
    > 10 zł, więc taniej nadal utrzymywać konto w pkobp z 4 zł miesięcznie plus

    Przeciez w Fortisie przelewy w necie sa za darmo, to niepotrzebna mi ich
    laska zeby wklepywali przelewy za mnie ze zmienna kwota. Wtedy PKO jest
    niepotrzebne, wystarczy jedno konto w Fortisie. Chyba ze ktos nie lubi sam
    robic przelewow w sieci. Ale to juz jest inny temat.

    Karolew

  • 34. Data: 2004-03-11 08:41:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Karolew wrote:

    > Przeciez w Fortisie przelewy w necie sa za darmo, to niepotrzebna mi
    > ich laska zeby wklepywali przelewy za mnie ze zmienna kwota.

    ale trzeba pilnowac faktur :(
    ja robie sam pwszystkie przelewy jednorazowe i cykliczne z tą samą kwotą
    o reszte dba bank, bo juz taki leń jestem :-)
    *** blad ***