  • 11. Data: 2013-02-27 08:24:07
    Temat: Re: Meritum - likwidacja karty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Hołda <p...@g...com> writes:

    [...]
    > A ja od razu sprawdziłem i w systemie transakcyjnym wisi nadal jako aktywna.

    U mnie dopiero teraz zmieniła się na zastrzeżoną. (Ok 6 rano jeszcze też
    była aktywna)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2013-02-27 11:58:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 08:24:07 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > U mnie dopiero teraz zmieni�a si� na zastrze�on�. (Ok 6 rano jeszcze te�
    >
    > by�a aktywna)
    Ale chyba nawet jak karta jest zastrzeżona to limit KK wisi w BIK i obciąza zdolnośc
    kredytową.

  • 13. Data: 2013-02-27 12:02:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Ale chyba nawet jak karta jest zastrzeżona to limit KK wisi w BIK i obciąza
    zdolnośc kredytową.

    Przy debetówce?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    <Tali> be vewwy vewwy qwuiet .. I'm huntin wuntime ewwos

  • 14. Data: 2013-02-27 12:12:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 12:02:37 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Przy debetówce?
    Jeśli debetówka to ok. Myślałem że to KK;)

  • 15. Data: 2013-02-27 13:20:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-27 08:24, Kamil Jońca wrote:
    > Piotr Hołda <p...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > U mnie dopiero teraz zmieniła się na zastrzeżoną. (Ok 6 rano jeszcze też
    > była aktywna)

    Oni maja niezle lagi z migracja danych. W systemie transakcyjnym
    zastrzezenie pojawia sie po pewnym czasie.

  • 16. Data: 2013-03-08 16:42:51
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Czy niewyrobienie wymaganego limitu 200zl i zamknięcie karty w marcu spowoduje
    naliczenie 2zł Mieliście może taką sytuację w lutym?

  • 17. Data: 2013-03-08 16:52:51
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 16:42:51 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > Czy niewyrobienie wymaganego limitu 200zl i zamknięcie karty w marcu spowoduje
    naliczenie 2zł Mieliście może taką sytuację w lutym?

    W lutym kartę dostałem, aktywowałem, zrobiłem 1 transakcję, dostałem premię, kartę
    zastrzegłem i jak dotąd nie pobrali opłaty. Konsultantka (gdy zastrzegałem)
    powiedziała, że opłata będzie pobrana, ale ja się dopominać nie będę...

    pzdrwm
    luc