  • 1. Data: 2013-02-06 12:45:48
    Temat: Meritum - likwidacja karty
    Od: m...@g...com

    Jak optymalnie:) zlikwidować kartę w Meritum, zeby za luty wziąć premie paliwową, a
    za marzec za nią nie zapłacić? Mozliwosci zastrzezenia przez Internet nie widze..

    M.

  • 2. Data: 2013-02-06 13:34:40
    Temat: Re: Meritum - likwidacja karty
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > paliwową,
    a za marzec za nią nie zapłacić? Mozliwosci zastrzezenia przez Internet nie

    Jakis problem w dostepie do telefonu ?
    Zgłoszenia zastrzeżenia kart przyjmowane są pod numerem telefonu: 0801 980 888
    lub (058) 778 88 88.

  • 3. Data: 2013-02-07 07:53:07
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Jak optymalnie:) zlikwidować kartę w Meritum, zeby za luty wziąć premie
    >paliwową, a za marzec za nią nie zapłacić?

    Też się zastanawiałem i chyba najlepszym rozwiązaniem są jakieś płatności za
    100zł w marcu by za nią nie zapłacić 2zł i zastrzec w marcu, by móc dostac
    zwrot 4% za luty. Chyba że się mylę?

  • 4. Data: 2013-02-07 08:08:37
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 07.02.2013 o 07:53 m7marek <m...@i...pl> pisze:

    > Też się zastanawiałem i chyba najlepszym rozwiązaniem są jakieś
    > płatności za 100zł w marcu by za nią nie zapłacić 2zł i zastrzec w
    > marcu, by móc dostac zwrot 4% za luty. Chyba że się mylę?

    z regulaminu:
    Wypłata premii za dany miesiąc, następuje do 10 dnia miesiąca kolejnego,
    pod warunkiem, że Umowa Konta nie uległa rozwiązaniu do dnia Wypłaty
    premii, na skutek oświadczenia którejkolwiek ze stron.

    więc (wg mnie) spokojnie można zastrzec kartę w luty i dostanie się
    premię. Dodatkowo (wg mnie) można również wykonać transakcję pod koniec
    lutego, która rozliczy się w marcu i zastrzec kartę.

    --
    [sas]

  • 5. Data: 2013-02-26 18:29:35
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-07 08:08, [sas] pisze:
    > W dniu 07.02.2013 o 07:53 m7marek <m...@i...pl> pisze:

    [...]
    > więc (wg mnie) spokojnie można zastrzec kartę w luty i dostanie się
    > premię. Dodatkowo (wg mnie) można również wykonać transakcję pod koniec
    > lutego, która rozliczy się w marcu i zastrzec kartę.

    A kartę da się zastrzec z poziomu bankowości internetowej??

    --
    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2013-02-26 19:10:12
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 26.02.2013 o 18:29 Michał <m...@g...pl> pisze:

    > A kartę da się zastrzec z poziomu bankowości internetowej??

    o ile mi wiadomo, to zastrzega się przez infolinię.
    może ktoś wie, czy po zastrzeżeniu nie przyślą mi przypadkiem z automatu
    nowej karty?
    a może zamiast zastrzegać, to należy zrezygnować z karty, składając taką
    dyspozycję na infolinii?

    [sas]

  • 7. Data: 2013-02-26 19:33:19
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-26 19:10, [sas] pisze:> W dniu 26.02.2013 o 18:29 Michał
    <m...@g...pl> pisze:

    > o ile mi wiadomo, to zastrzega się przez infolinię.
    > może ktoś wie, czy po zastrzeżeniu nie przyślą mi przypadkiem z automatu
    > nowej karty?

    gdzieś w regulaminie przeczytałem że przyślą... trzeba zaznaczyć przy
    zastrzeganiu że się nie chce nowej...

    --
    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2013-02-26 20:05:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał <m...@g...pl> writes:

    > gdzieś w regulaminie przeczytałem że przyślą... trzeba zaznaczyć przy
    > zastrzeganiu że się nie chce nowej...

    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/63/1/bin_C3
    PO6496f62895e4e7e446631.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_rachunku_KI.pdf

    §22
    [...]

    4. Zastrzeżona Karta nie może być używana. W miejsce Karty zastrzeżonej,
    na wniosek Posiadacza rachunku, Bank wydaje Kartę z nowym numerem,
    nowym numerem PIN i nowym terminem ważności.

    "na wniosek Posiadacza rachunku"

    Przez infolinię przed chwilą zastrzegłem bezboleśnie.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 9. Data: 2013-02-27 08:10:16
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 26.02.2013 o 20:05 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > nowym numerem PIN i nowym terminem ważności.
    >
    > "na wniosek Posiadacza rachunku"
    >
    > Przez infolinię przed chwilą zastrzegłem bezboleśnie.

    Po krótkiej weryfikacji danych pani z infolinii również zastrzegła moją
    kartę.
    Proforma wspomniałem, że nie chcę nowej, ale jak widać nie było to
    konieczne.

    [sas]

  • 10. Data: 2013-02-27 08:15:51
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 08:10:16 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:

    > Po krótkiej weryfikacji danych pani z infolinii również zastrzegła moją
    >
    > kartę.
    >
    > Proforma wspomniałem, że nie chcę nowej, ale jak widać nie było to
    >
    > konieczne.

    A ja od razu sprawdziłem i w systemie transakcyjnym wisi nadal jako aktywna.