  • 1. Data: 2003-03-21 01:53:58
    Temat: Mam pytanko ???
    Od: "Seban" <s...@w...pl>

    Witam serdecznie !!!!

    Czy ktoś mógłby mi przekazać swoją wiedzę i wyjaśnić jak można podrobić
    karte bankomatową.
    To znaczy chodzi mi o to jak można sczytać pasek magnetyczny i jaki jest
    numer pinkodu karty. Czy są do tego jakieś użądzenia??? Jeżeli tak to jakie
    ??? Czy można je dostać w internecie od osób zajmujących się tym??? Czy są
    strony internetowe na te tematy i jakie są adresy tych stron ???
    A może jest calkiem inny sposb na pobranie pieniędzy z bankomatu, jeżeli tak
    to jaki ???
    Prosiłbym na odpowiedź na te pytania na mojego maila, a nie na grupach.
    Spróbuje się odwdzięczyć za informacje. Prosze napisać tylko co oczekujesz
    za informacje.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi i czekam na nie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Seban

  • 2. Data: 2003-03-21 07:09:39
    Temat: Re: Mam pytanko ???
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003 02:53:58 +0100, "Seban" <s...@w...pl> wrote:

    >Witam serdecznie !!!!
    >
    >Czy ktoś mógłby mi przekazać swoją wiedzę i wyjaśnić jak można podrobić
    >karte bankomatową.
    [..]

    http://www.kgp.gov.pl/

    wiele informacji na temat Twoich pytan :>

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 3. Data: 2003-03-22 11:30:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003 08:09:39 +0100, Piotr Kulinski

    >[..]
    >
    >http://www.kgp.gov.pl/
    >
    >wiele informacji na temat Twoich pytan :>

    :O Geniusz to z SDI wyslal :)
    Mysle, ze daje to spore szanse, ze ktos chetny do pomocy szybko zglosi
    sie osobiscie :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2003-03-22 13:19:45
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    > :O Geniusz to z SDI wyslal :)
    > Mysle, ze daje to spore szanse, ze ktos chetny do pomocy szybko zglosi
    > sie osobiscie :D

    Ja tam wysylam mu posczytywane paski moich kart i piny ..a niech se ma ;-)

    Krzysiek