  • Data: 2020-12-31 00:09:58
    Temat: Re: Maj... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" 5fe612a7$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tu zareklamuję AdBlock. Wycina te reklamy :-)

    Wycina zupełnie czy jednak coś pozostawia? Na niektórych (oglądam
    filmy na 3 laptopach z przeróżnymi przeglądarkami i na smartfonie
    z różnymi aplikacjami) Operach miałem AdBlock... Ale wcześniej na
    netbooku oglądałem (częściej tylko słuchałem -- ale też z Jutuby)
    raczej często i jakoś mi te reklamy nie przeszkadzały zbyt mocno.

    Jutuba proponuje mi oglądanie bez reklam za free przez 2 miesiące.
    Nawet zezwala na kopiowanie... Problem w tym, że kopiuję, gdy chcę
    bez tej darmochy a na 2 miesiące nie chce się mi brać tej łaski...

    BTW reklam -- bałem się, że Redmi zasypie mnie reklamami, gdy
    tymczasem chyba żadnych reklam od Xiaomi nie otrzymuję, choć
    wg mnie nie wyłączałem tego dobrdziejstwa...

    --