  • 1. Data: 2011-09-04 08:07:06
    Temat: MT4 - podstawy - pytanie.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Pytanie z serii trywialnych.
    Jak w MT4 zrobić dwa okna z wykresami (mniej więcej tak jak poniżej):

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5378c00b84
    9db32a.html

    Chciałbym aby na ekranie w jednym oknie pojawiły się dwa wykresy z róznymi
    wskaźnikami
    W amibrokerze sprawa trywialana Chart/Insert.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-04 19:33:42
    Temat: Re: MT4 - podstawy - pytanie.
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 10:07:06 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > wskaźnikami
    > W amibrokerze sprawa trywialana Chart/Insert.

    Oj Endriu, Otwierasz 2 okna z tym samym instrumentem, na każde nanosisz
    inny wskażnik a potem z menu Okno/Poziomo. Nie jest to na jednym oknie ale
    zawsze coś.

  • 3. Data: 2011-09-04 19:41:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Oj Endriu, Otwierasz 2 okna z tym samym instrumentem, na każde nanosisz
    > inny wskażnik a potem z menu Okno/Poziomo. Nie jest to na jednym oknie ale
    > zawsze coś.

    Kompletnie mnie to nie zadowala. Chcę jedno okno z dwoma wykresami.
    Koniecznie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-04 19:44:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kompletnie mnie to nie zadowala. Chcę jedno okno z dwoma wykresami.
    > Koniecznie.

    I chciałbym cos jescze innego.

    Chciałbym coś takiego że jak otwieram nowe okno wyresu, to żeby domyślnie
    otwierało się od razu w szablonie przez moja osobę wcześniej stworzonym, a
    nie domyślnym (biało-zielonym).

    Jak to zrobić ktoś wie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-09-04 20:16:00
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 21:44:56 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > otwierało się od razu w szablonie przez moja osobę wcześniej stworzonym, a

    To akurat pierdoła. A z pierwszym pytaniem, to se chyba ne da. No chyba ze
    zrobisz wskażnik, którego wartością bedzie kurs, wtedy masz 2 w 1. Ale to
    jest głupie. Idę spać bo Cie nigdy nie da się zadowolić ;)

  • 6. Data: 2011-09-04 20:21:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To akurat pierdoła.

    No to jak to zrobić dobry kolego - zdradź żesz sekret ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-09-05 07:06:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 22:21:00 +0200, Endriu napisał(a):

    > domyślnie

    > No to jak to zrobić dobry kolego - zdradź żesz sekret ....

    Zrób sobie tak jak chcesz wykresy a potem: Plik/Profile/Zapisz jako,
    potem wybierz profil Default i OK.
    p.s.
    Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

  • 8. Data: 2011-09-05 07:12:33
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Zrób sobie tak jak chcesz wykresy a potem: Plik/Profile/Zapisz jako,
    > potem wybierz profil Default i OK.
    > p.s.
    > Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

    o to

  • 9. Data: 2011-09-05 11:20:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Zrób sobie tak jak chcesz wykresy a potem:  Plik/Profile/Zapisz jako,
    > potem wybierz profil Default i OK.
    > p.s.
    > Ja Cie chyba nie rozumiem bo nie wierze że o to Ci chodziło

    Nie działa. Gdzy zamknę wykresy i otworzę na nadpisanym profilu niby
    defaultowym od nowa wykresy pojawiają się w kolerze zielonym.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-09-05 11:26:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 04:20:59 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

    > Nie działa. Gdzy zamknę wykresy i otworzę na nadpisanym profilu niby
    > defaultowym od nowa wykresy pojawiają się w kolerze zielonym.

    Wykresy/Właściwości, zmień kolory i co chcesz potem zapisz profil Default.
    U mnie działa.