  • 41. Data: 2007-01-29 19:58:59
    Temat: Re: MINI-MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 29 Jan 2007 19:52:56 +0100, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Po trzecie - to prawda, ze przez weekend najlepiej
    > takie rzeczy robic, ale zobaczymy jak szybko mbank
    > rozwiaze ten problem i jak mi odpowiedza na
    > reklamacje.

    Wszystko wskazuje na to, że to *TY* masz jakiś problem ze swoim łączem,
    a nie mBank ze swoim systemem.
    Ja też korzystałem z mBanku podczas weekendu i żadnych problemów nie
    miałem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 42. Data: 2007-01-29 21:39:22
    Od: k...@p...onet.pl

    k...@p...onet.pl

> [...]
    problem ze swoim łączem,
    > a nie mBank ze swoim systemem.
    > Ja też korzystałem z mBanku podczas weekendu i

    Ok ok - sa rozne koncepcje i teorie. Tak czy
    inaczej na reklamacje mozna odpowiedziec "spadowa"
    albo sie sprobowac zainteresowac problemami
    klienta. Zobaczymy.

    Pozdrowienia,
    Karciarz

  • 43. Data: 2007-01-29 22:28:32
    Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    I ja mam tam.są czasami problemy, ale są też inne kanały. Bywa, że muszę i
    nie mogę, ale dzwonię i jest ok ew idę do m1 i jedę na uch kompach. Płacę,
    zbieram na konto. Mam kilka produktów i jest ok pod warunkiem że nie muszę
    załatwiać nic specjalnego. A jak musze to też się da, ale nie jest łatwo. A
    Ty, jeśli masz taki biznes że mBank ma problem i TY też przez to, to masz
    jeszcze inne banki. Ja w razie kłopotów mam Multibank. Też BRE.

  • 44. Data: 2007-01-30 04:29:16
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Ty, jeśli masz taki biznes że mBank ma problem i
    TY też przez to, to masz
    > jeszcze inne banki. Ja w razie kłopotów mam

    To tak chyba jest u mnie, ze internet traktuje jako
    podstawowy kanal w tym banku i po to zakladalem w
    mbanku konto, zeby jak jest chwila to miec dostep
    do konta o 11 w nocy. Ta awaria zdarzyla mi sie po
    raz pierwszy i jak probowalem zaadresowac problem,
    to wydawalo sie i chyba ciagle wydaje, ze mbank nie
    wie jak to zrobic (mam tu na mysli dostep przez
    telefon). Ale zobaczymy co mi odpowiedza w
    reklamacji. To jest taka niuansowa kwestia -
    poprzez nieumiejetna odpowiedz mozna klienta
    wkurzyc na maksa. Zobaczymy jak postapi mbank. Nie
    chce mi sie za bardzo zmieniac banku, ale jak mnie
    do tego zacheca to poszukam innego z dobrym
    dostepem przez net.

  • 45. Data: 2007-01-30 08:33:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Ok ok - sa rozne koncepcje i teorie. Tak czy

    Nie nie.
    Ustalmy coś.
    Ty masz swoją teorię spiskową zwiazaną z jakimiś "zabezpieczeniami strony"
    (sam tak naprawdę nie mając pojęcia o czym piszesz).
    Reszta ludzi Ci powtarza od kilku dni, że to Twój problem i zebyś nim
    zainteresował swojego dostawcę (co już zrobiłeś).

    > inaczej na reklamacje mozna odpowiedziec "spadowa"
    > albo sie sprobowac zainteresowac problemami
    > klienta. Zobaczymy.

    Ja bym odpowiedział "spadówa" i jeszcze wrzucił do "tych klientów
    nie obsługujemy" :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 46. Data: 2007-01-30 08:44:13
    Temat: Re: MEGA-historia mini-problemu
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To jest taka niuansowa kwestia -
    > poprzez nieumiejetna odpowiedz mozna klienta
    > wkurzyc na maksa. Zobaczymy jak postapi mbank...

    Wiesz, na miejscu banku to bym się Ciebie jak najszybciej pozbył,
    żeby miec święty spokój ;-)))
    Tego dostępu przez Plusa to nadal nie masz, czy tylko wtedy nie miałeś?

  • 47. Data: 2007-01-30 09:50:20
    Temat: Re: awaria mbanku!!!
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Zobaczymy jak postapi mbank. Nie
    > chce mi sie za bardzo zmieniac banku, ale jak mnie
    > do tego zacheca to poszukam innego z dobrym
    > dostepem przez net.

    Pamiętam był kiedyś taki artykuł, że w Polsce dlatego tyle płacimy za
    obsługę kont bo nie lubimy/chcemy zmieniać banków. Teraz Ty masz dobrą
    okazję więc sprawdź ofertę innych banków i porównać a może jest coś
    lepszego tylko nie wiesz?
    Widzisz jeżeli miałbyś konto w "marmurku" poszedłbyś do niego i pokazał
    Pani na komórce jak się sprawy mają ;)

    Dobra to teraz jeszcze tak: Sprawdź ustawienia swojego komputera
    dokładnie jeżeli masz możliwość to podłącz do swojego łącza w domu inny
    komputer i przetestuj czy chodzi bo być może problem leży w złej
    konfiguracji twojej/twoich przeglądarek. Co do proxy w tpnet to kojarzy
    mi się tylko to:
    w3cache.tpnet.pl i port 8080
    Jeżeli tak kazali ustawić Tobie przeglądarkę
    (narzędzia/opcję/połączenia) to być może po prostu pula adresów
    neostrady z jakiej się łączysz jest zablokowana bo np jest z niej jakiś
    atak typu DDoS. Ostatnio gdzieś było, że ebay zablokował pulę adresów
    neo ale to chyba w związku z phishing'iem. Co do komórki to nie wiem
    musiałbym na to sam popatrzyć :)

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 48. Data: 2007-01-30 10:03:15
    Od: "Jacek" <jacek12q@op(wytnij).pl>

    > A via internet explorer Ci idzie tez? Tez mam neostrade.
    >
    > PS. Pierwszy normalny post. Wow!
    >
    > --

    Mniej takich narcyzów, besservisserów, pieniaczy i życie będzie
    prostrze.

    ;-)

  • 49. Data: 2007-01-30 11:15:39
    Od: k...@p...onet.pl

    wrote:
    banku, ale jak mnie
    innego z dobrym

    > Pamiętam był kiedyś taki artykuł, że
> [...]
    moĹźe po prostu pula adresĂłw
    > neostrady z jakiej się łączysz jest
    zablokowana bo np jest z niej jakiś
    > atak typu DDoS. Ostatnio gdzieś było,
    że ebay zablokował pulę adresów
    > neo ale to chyba w związku z
    phishing'iem. Co do komĂłrki to nie wiem
    > musiałbym na to sam popatrzyć :)
    >
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    nareszcie rozmowa merytoryczna ;)

    tak - dokladnie takie cos mi kazali wpisac
    jako proxy.

    a co do komorki, to caly czas nie moge
    w Plusie otworzyc adresu www.mbank.
    pl uzywajac zwyklej komorkowej
    przegladarki Opera. przed "awaria"
    otwieralem ja, lacznie z hulaniem po
    stronach transakcyjnych.

    pozdrowienia
    karciarz

  • 50. Data: 2007-01-30 13:11:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > nareszcie rozmowa merytoryczna ;)
    >
    > tak - dokladnie takie cos mi kazali wpisac
    > jako proxy.

    Rozumiem, że przez proxy chodzi ci strona normalnie czy też są jakieś
    problemy? Musisz zrobić tak - upewnić się czy na pewno Twój komputer nie
    jest źródłem problemu (czyli brak virusów/trojanów ogólnie malicious) i
    jeżeli jest czysty to dzwoń z reklamacją do TP.

    > a co do komorki, to caly czas nie moge
> [...]

    Z info na stornie plusa wyczytałem, że u nich proxy ustawia się w ten
    sposób. Nie tak jak w tepsie tylko dane pobierane są ze skryptu
    automatycznej konfiguracji. Zrób tak:
    tools>preferences>advanced>network>proxy servers>use automatic proxy
    configuration i w tej linijce wpisz/wklej taki link:
    http://127.0.0.1:2517/www/proxy.pac
    i daj znać czy coś się zmieniło.

    root@sticky:~# host www.mbank.pl
    www.mbank.pl has address 193.41.230.81
    root@sticky:~# host www.mbank.com.pl
    www.mbank.com.pl has address 193.41.230.81

    Acha i jeszcze taki test wejdz na tę stronę:
    http://visualroute.visualware.com/
    i wpisz mbank.pl albo adres IP 193.41.230.81
    i sprawdź czy osiągasz cel

    możesz też na próbę w przeglądarce tam gdzie wpisujesz adres wpisać
    193.41.230.81 i zobaczyć co się stanie.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski