  • 11. Data: 2012-12-08 14:13:29
    Temat: Re: MB na delfinie mB? Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ale to tylko przez dwa miesiące. Jeśli mimo to reflektujesz, to debetówki
    > też się łapią.

    Doczytałem sobie:
    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/stron
    a-glowna.html

  • 12. Data: 2012-12-08 14:16:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]
    et...

    > Ale to tylko przez dwa miesiące. Jeśli mimo to reflektujesz, to debetówki

    Biorąc pod uwagę, że efektywny zysk wobec oferty Synca to tylko 2%, co da w
    efekcie niecałe 30 zł przez te dwa miesiące, odpuszczę sobie nawiązywanie
    relacji z bankiem BZWBK w postaci rachunku ror. Kredytową to bym wziął, ale
    nie dadzą. :-)

  • 13. Data: 2012-12-08 14:30:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 14:16:51 +0100, MarekZ napisał(a):

    > odpuszczę sobie nawiązywanie
    > relacji z bankiem BZWBK w postaci rachunku ror. Kredytową to bym wziął, ale
    > nie dadzą. :-)

    A widzisz, i dlatego nie dadzą :) Ja kredytówkę z BZWBK dostałem wyłącznie
    na piękne oczy, papiórka żadnego nie chcieli, etatowcem nie byłem. Limit
    bardzo miły.

    Żona kilka dni temu dostała ofertę "na klik", zobaczę, czy coś się
    zmieniło, czy też dostanie kartę na oczy jeszcze ładniejsze od moich ;)

    AK

  • 14. Data: 2012-12-08 18:33:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    > - Brak minimalnej kwoty zamówienia
    > - 1zł za dostawę (tak przynajmniej jest u mnie i mojej mamy).

    U mnie minimum 4.98zl, 0.99zł było w promocji kilka tygodni, teraz
    już nie (przynajmniej u mnie).

    a.

  • 15. Data: 2012-12-08 22:34:23
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2012-12-08 12:10, SQLwiel pisze:
    > - Możliwość rezygnacji z zakupu po obejrzeniu towaru bez podawania
    > uzasadnienia.
    > (przy cenach takich, jak na półce w Tesco)

    To jest wymog prawny i to AFAIR unijny przy zamowieniach na odleglosc.
    Tego nie moga zmienic. W kazdym sklepie internetowym musi byc taka
    mozliwosc.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2012-12-08 23:13:08
    Temat: Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Od: W <w...@w...pl>

    SQLwiel wystukał, co następuje:

    > Czy któryś kartowydawca pokazuje w net-serwisie blokady powieszone na
    > karcie?

    uhm... ja jak płace KK visa to ING poajwia się od razu transakcja i ma
    status 'akceptacja' (czy tam weryfikacja)

  • 17. Data: 2012-12-10 13:59:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2012 08:25:52 +0100, SQLwiel napisał(a):
    > Czy któryś kartowydawca pokazuje w net-serwisie blokady powieszone na
    > karcie?
    > Nie miałem tych kart za-wiele i nie zwracałem na to uwagi. Aktywnie
    > używam tylko VC BZWBK.

    W Citi blokady pojawiają się natychmiast. Takoż w mBanku...
    W Polbanku ponoć nawet saldo nie jest aktualizowane on-line, tylko na dzień
    poźniej. Swego czasu miałem KK w BPH (jeszcze przed zepsuciem go przez
    pekało) i tam też pod koniec blokady natychmiast były widoczne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2012-12-10 14:47:40
    Od: Matt <m...@m...ms>

    > W Polbanku ponoć nawet saldo nie jest aktualizowane on-line, tylko na
    > dzień poźniej.

    W Polbanku blokady i limity autoryzacyjne działają standardowo, na
    bieżąco, tylko ich nie widać w systemie transakcyjnym. Interfejs webowy
    wyświetla dane KK pobrane podczas ostatniego przetwarzania nocnego.
    Blokady na KK Polbanku można sprawdzać na dezinfolinii.

    Matt

  • 19. Data: 2012-12-10 14:55:06
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 14:47:40 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

> [...]
    >
    > wyświetla dane KK pobrane podczas ostatniego przetwarzania nocnego.
    >
    > Blokady na KK Polbanku można sprawdzać na dezinfolinii.

    I jeszcze na miniwyciągu do KK, który sobie można pobrać w ich bankomatach.

    pzdrwm
    luc

  • 20. Data: 2012-12-10 15:46:22
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    KK mBank MasterCard, Citi MasterCard - widać blokady
    KK Eurobank Visa - nie widać blokad

    pzdr
    Zyga