  • Data: 2004-02-26 13:39:08
    Temat: Re: Luki w mBanku
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski dnia 2004-02-26 13:44 napisał(a) co następuje:

    > Od kiedy zainstalowałem Operę i widzę co znajduje się w każdym URL-u strony,
    > zauważyłem, że fajnie można sobie "spersonalizować" mbank :)).

    Rzeczywiście :) Teraz to zauważyłem...

    Ciekawe, czy tak "spersonalizowany" przelew można "wypluć" z mBanku? Bo
    na ekranie wygląda tak, że można nadać przelew _od_ MYSZKI MIKI ;-)

    Jeśli ktoś jest chętny do testów, to niech przyśle mi na priva numer
    konta w mBanku - poślę grosik, zobaczymy jakie będą dane w przelewie
    przychodzącym :)

    Marek