eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane! › Re: Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
  • Data: 2002-08-30 20:31:40
    Temat: Re: Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
    Od: "nonsens" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    news:8sdvPVuTDtQ+=NaFNcwnw086AnJU@4ax.com...
    > wczoraj przeżyłem przygodę, niestety niezbyt miłą, której jeszcze
    > nigdy w życiu nie doświadczyłem. ok. 22-23 wieczorem postanowiłem
    > wybrać się z moją lepszą połówką na zakupy do Tesco Zielona Góra.
    > przed wejściem na halę, odwiedziliśmy bankomat BZWBK, w którym
    > sprawdziliśmy aktualne saldo rachunku. wynosiło ono 118.29 PLN, co nas
    > jak najbardziej zadawalało, więc rozpoczęliśmy napełnianie koszyka,
    > lecz nie braliśmy gotówki z bankomatu, by potem przy kasie zapłacić
    > kartą.
    >
    > po ok. 20-30 minutach, przy kasie moja połówka wyciąga swoją kartę
> [...]

    czasem sa awarie posow (czyli maszynek do czytania kart), a niekiedy
    zdarzaja sie tez problemy z lacznoscia... jezeli nie dokonales transakcji to
    nie masz o co sie martwic. wszystko da sie odkrecic (jezeli twoj rachunek
    zostanie obciazony ta kwota), gdyz wszystkie transakcje maja swoje numery i
    twoj bank jest w stanie sprawdzic czy transakcja o podanym numerze doszla do
    skutku, czy nie... prawdopodobnie pieniadze nie zostana nawet zdjete z
    twojego rachunku i wtedy masz problem rozwiazany. nie mozna tu tez mowic o
    bledzie czlowieka. miales poprostu pecha... proponuje nie robic poki co
    afery, a jak problem bedzie sie powtarzac (lub jak pieniadze zostana zdjete
    z rachunku), to dopiero wtedy to stanowczo reklamowac.
    pozdrawiam