  • 1. Data: 2003-04-15 06:46:35
    Temat: Lukas - reklama
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zapraszam na hrk.pl :) - najlepsze jest "oprocentowanie jak w mbanku" :)))))

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-15 08:52:11
    Temat: Re: Lukas - reklama
    Od: "Don" <d...@g...pl>

    JaKi <j...@g...pl> napisał(a):

    > Zapraszam na hrk.pl :) - najlepsze jest "oprocentowanie jak w mbanku" :)))))

    Oprocentowanie e-konta PRO wynosi 4,2% tak jak e-konta w mBanku, inna jest
    tylko kapitalizacja odpowiednio kwartalna i miesięczna. Więc dużo się z
    prawdą nie mineli.
    A zobacz jak mBank reklamuje ekonto do 15 razy wyższe %. Pewnie jak ktoś
    poprzednio napisał, zawsze znajdzie się bank z 0%.
    To tylko reklamy a tu zawsze można trochę naciągnąć rzeczywistość.
    D.

  • 3. Data: 2003-04-15 09:18:27
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    "Paweł" <P...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przy 0%, każde oprocentowanie jest oo (nieskończenie) razy większe!!!
    Czyli
    > mogliby
    > napisać np. 100, 1000, lub 10000000000000 razy większe i też to by była
    > prawda :)

    Już dla scislosci matematycznej przy 0% oprocentowanie 10000000000000 razy
    większe jest takie samo ;)

    Pablo

  • 4. Data: 2003-04-15 09:20:07
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-04-15 11:24:13
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

    > Już dla scislosci matematycznej przy 0% oprocentowanie 10000000000000 razy
    > większe jest takie samo ;)

    I O TO CHODZI. Tak właśnie powstają reklamy "prawdziwe" i powalające :))))

  • 6. Data: 2003-04-15 11:34:26
    Temat: Odp: Lukas - reklama
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Paweł <P...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7gpuu$5mp$...@n...onet.pl...

    > I O TO CHODZI. Tak właśnie powstają reklamy "prawdziwe" i powalające :))))

    a nie ktore mimo wszystko klamia...
    poniewaz jest pora obiadowa to wspomne o akcji promocyjnej KFC...
    reklama glosi iz sa w promocji smaczne "piersi" i "skrzydelka"- kto widzial
    reklame to nie zapomni z pewnoscia piersi,
    jednak w rzeczywistosci jak chce piersi sobie posmakowac to niestety nie w
    promocyjnym zestawie bo ich tam po prostu nie ma..

  • 7. Data: 2003-04-15 12:47:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Damian" <x...@o...PoLand> wrote in message
> [...]
    > jednak w rzeczywistosci jak chce piersi sobie posmakowac to niestety nie w
    > promocyjnym zestawie bo ich tam po prostu nie ma..

    a w związku z tym to chyba wybiorę się do KFC i złożę reklamację, że produkt
    jest niezgodny z reklamą
    w świetle obecnych przepisów chyba mogę to zrobić ?:)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-04-15 13:30:27
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    plusz wrote:
    > a w związku z tym to chyba wybiorę się do KFC i złożę reklamację, że produkt
    > jest niezgodny z reklamą
    > w świetle obecnych przepisów chyba mogę to zrobić ?:)

    Ależ jak najbardziej. I uzyskasz zwrot 3.9 za zastaw -)
    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-