  • 1. Data: 2007-04-23 14:57:39
    Temat: Lukas - rachunek oszczędzam 4,3%
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Przejeżdzałem koło placówki Lukasa, a tam na witrynie reklama, że rachunek
    oszczędzam jest oprocentowany na 4,3%.
    Zaglądałem do internetu, ale tu nadal po staremu czyli między 3,2, a 3,7%.
    Czy ktoś zna szczegóły nowej promocji Lukasa?

  • 2. Data: 2007-04-23 17:11:39
    Temat: Re: Lukas - rachunek oszczędzam 4,3%
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    miecznik napisał(a):
> [...]
    > Zaglądałem do internetu, ale tu nadal po staremu czyli między 3,2, a 3,7%.
    > Czy ktoś zna szczegóły nowej promocji Lukasa?

    4,3% od jutra powyzej 100tys :))
    ale rosna tez nizsze progi 3,5% bodaj do 10 tys 3,7 % powyzej 10 tys

  • 3. Data: 2007-04-23 17:44:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 4,3% od jutra powyzej 100tys :))
    > ale rosna tez nizsze progi 3,5% bodaj do 10 tys 3,7 % powyzej 10 tys

    odsetki naliczane kwartalnie czy juz sie zmienilo?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-23 19:04:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > odsetki naliczane kwartalnie czy juz sie zmienilo?

    Stawiam ze dalej kwartalnie, ale tego nie wiem

  • 5. Data: 2007-04-24 20:23:17
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Jan,

    > Stawiam ze dalej kwartalnie, ale tego nie wiem

    Naliczane codziennie, kapitalizacja kwartalna.