  • 1. Data: 2010-11-23 14:32:58
    Temat: Lukas, nowy rachunek Oszczędzam
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Lukas uruchamia od 28-go nowy rachunek "Oszczędzam z kapitalizacją dzienną"
    . Niestety liche oprocentowanie 4% i tylko jedna wypłata bezpłatna w
    miesiącu. Nie popisali się, niestety gorzej nawet od Eurobanku.

    http://www.lukasbank.pl/upload/tabela-oprocentowania
    -konta-1533.pdf

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-11-23 14:36:53
    Temat: Re: Lukas, nowy rachunek Oszczędzam
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 15:32:58 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Lukas uruchamia od 28-go nowy rachunek "Oszczędzam z kapitalizacją dzienną"
    > . Niestety liche oprocentowanie 4% i tylko jedna wypłata bezpłatna w
    > miesiącu. Nie popisali się, niestety gorzej nawet od Eurobanku.

    To chyba taka większa akcja, żebyś dał piątaka.

    Pocztowy też ruszył do "boju" z lokatą 6m/4,04%.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-11-23 15:37:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > dzienną" . Niestety liche oprocentowanie 4% i tylko jedna wypłata
    > bezpłatna w miesiącu. Nie popisali się, niestety gorzej nawet od

    Lukas juz dawno przestal byc bankiem dla wyjadaczy wisienek, takze nie ma
    sie czego spodziewac po nim w przyszlosci.

  • 4. Data: 2010-11-23 16:53:39
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzienną" . Niestety liche oprocentowanie 4% i tylko jedna wypłata
    > bezpłatna w miesiącu. Nie popisali się, niestety gorzej nawet od

    Odnotowania warte jest jedynie to, że Lukas już dawno przestał się liczyć i
    od dawna ma zupełnie szarą, przeciętną ofertę.

    Mam konto w lukasie. Darmowe zupełnie e-konto bez karty, po to _jedynie_, że
    mam z niego/Lukasa darmowy wpłatomat tuż obok pracy i domu (i za darmo
    przekazuje natychmiast dalej do mbanku i Citi).
    Ale gdyby nie lokalizacja, to i wpłatomatem by dla mnie nie był.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!