  • Data: 2006-04-04 19:46:54
    Temat: Re: Lukas - niewarto!
    Od: "chillin" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałeś trafićdo ksiegi rekordów Ginesa z najdłuższą historią konta? Bo
    > nie łapie czego tu może być żal?

    Słaby żart z tym ginesem - ale to ty ze swoimi 15 latami masz większe szanse
    ;)
    wyjaśnie - przywiązałem się do historii MOICH wpłat i wypłat.
    JA robiłem przelewy, to MOJE pieniądze i MOJA historia finansowa. Zatem jest
    mi jej żal, tej historii na koncie.
    Bo jak założę nowe konto to nie mam już historii ze starego konta,
    rozumiesz?

    > Ja mam konto od co najmniej 15 lat w BZ a w zasadzie w BZWBK (nie żeby ten
    > bank był dobry - jest tragiczny ale ja jestem mało wymagający). Czy
    > powinienm sie cieszyc że mam taką długą historię konta?

    twoja sprawa czy się cieszysz czy nie, zależy czy w jakiś sposób tę historię
    sobie wykorzystujesz.
    natomiast to, że jesteś od 15 lat w "tragicznym banku" - o, tego ja zupełnie
    nie rozumiem i współczuję.

    chillin