  • Data: 2004-10-21 09:40:22
    Temat: Re: Lukas i VWBD - współny token?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ruf10 <r...@o...nospam> wrote:
    > jak dostałem token od vw to żeby go aktywować musiałem podać sn i date
    > ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    > jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego
    > pytam.

    Moze bank nie mialby takiego numeru w swojej bazie i nic by z tego nie
    wyszlo? ;)
    Ale pomysl, przyznaje. ciekawy :D
    Jedne zdrapki (w koncu to na tej samej zasadzie) do wszystkich kont, jeden
    token,..
    W sumie mamy jeden dowod osobisty :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich