  • Data: 2004-10-21 09:36:16
    Temat: Re: Lukas i VWBD - współny token?
    Od: ruf10 <r...@o...nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze sie da, musisz jedynie przekonac oba banki do fuzji bo dzieki temu
    > oszczedzasz 36 zl rocznie.

    no, ale pominąłeś jednak główny powód - kilka tokenów w kieszeni.

    Natomiast nie wiem skąd ci do głowy przyszła fuzja - jeśli lukas ma
    tokeny RSA to, AFAIR, nie ma technicznego powodu żeby nie używać 1 tokena.

    jak dostałem token od vw to żeby go aktywować musiałem podać sn i date
    ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego pytam.

    --
    rufio.pzdr();