  • Data: 2007-04-11 14:16:16
    Temat: Re: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Apr 2007 13:14:11 +0000 (UTC), Maciej Maciejewski napisał(a):

    > Witam mam pytanie do klientow lukas banku o wasze doswiadczenia z kontem e-
    > konto Pro. Czy nie ma problemow z logowaniem jak szybko realizowane sa
    > przelewy i czy bez problemu mozna przelewac srodki z ww konta na lokaty red
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.
    > Pozdrawiam

    Jestem zadowolony z e-konta pro. Wszyscy narzekają na kolejki, natomiast ja
    mam chyba szczęście i jeszcze nie czekałem dłużej niż 10 minut.
    Obsługa on-line działa prawie 24h/dobę - w godzinach nocnych (około 23)
    dostęp do konta jest zablokowany i nie można się dostać na konto.
    Lokat jeszcze nie zakładałem, ale pieniądze na rachunku "oszczędzam"
    pojawiają się natychmiast, tak samo jest z wypłaceniem pieniędzy z konta.
    Przelewy wychodzą i przychodzą tak jak w innych bankach, nie zauważyłem
    żadnych anormalii.

    Ogólnie konto mi się bardzo podoba, bo za niewielkie pieniądze masz dobrą
    obsługę internetową, token, wypłaty z BZWBK i Euronetu, niezłe
    oprocentowanie RORu i dość dużo placówek.