  • Data: 2002-08-11 15:48:06
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Negatyw wrote in news:aj5vo0$31e$2@news2.tpi.pl:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z drugiej strony, w necie to ja moge byc i Napoleonem :)))) he he

    widziałem kilka tych twarzy na żywca i pokrywają się z tymi w necie -
    choć nie wiem, czy ten post, jako wirtualny, Cię przekona ;)

    > OK. Juz tlumacze od poczatku. Wielu ludzi w tym bandyckim kraju ma
    > umowe na minimum krajowe, a na reke dostaje wiecej. Ja rowniez naleze
    > do takich "szczesliwcow". Szef nie moze mi przelac forsy, gdyz bedzie
    > to dowodem nieuczciwosci pracodawcy dla Urzedu Skarbowego - woli mi
    > siano dac do reki. Wybralem wiec bank, ktory pozwala mi wpacic zywe
    > siano za friko.

    Rozumiem już. Zyczę znalezienia uczciwszego pracodawcy. Póki co, Lukas
    to dobry wybór do tych celów.

    > Tez tak mysle. Poza tym w "Komputer Swiecie" zdobyli niby 1 miejsce,
    > no nie? Akurat to pismo uwazam za najmniej przekupne.

    Jak by to powiedzieć... To pismo nie cieszy się najlepszą opinią jeśli
    chodzi o fachowość, i to w dziedzinie tytułowej. Co do bankowości tym
    bardziej. Ale w tym wypadku akurat ja też uważam, że oferta Lukasa jest
    naprawdę bardzo dobra.