  • Data: 2002-08-12 14:28:02
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał

    > Z tego co mi wiadomo - od strony prawnej, larwiej sadzic "budynki", niz
    > "adresy on-line" ... :))

    A co ma piernik do .... :-)) Jest cos takiego jak BFG :-))

    > Poza tym - budynek mozna w razie klopotow obrzucac jajkami, wywiezc
    prezesa
    > na taczce itp...

    ... chyba ze zeskoczy z IIp. w sadzie rejnowym, to wtedy nie mozna :((
    A na serio, to zaden problem mozna przeciez pikietowac przed centrala w
    Warszawie (b.ladna) lub skromniej w Lodzi lub 'zupelnie delikatnie' przed
    oddzialami BRE - Poznan ul. Szyperska (blisko multi na Garbarach) :-))

    pzd