  • 1. Data: 2004-01-08 07:34:13
    Temat: Lukas a certyfikat bezpieczenstwa
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witajcie :-)!
    Lukas ostrzega, iz certyfikat bezpieczenstwa (dotyczy logowania) jest "juz"
    lub "jeszcze" nieaktualny? Czy Praktycy sa zorientowani, jak dlugo moze
    potrwac taki stan?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-01-08 07:54:46
    Temat: Re: Lukas a certyfikat bezpieczenstwa
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    > Lukas ostrzega, iz certyfikat bezpieczenstwa (dotyczy logowania) jest "juz"
    > lub "jeszcze" nieaktualny? Czy Praktycy sa zorientowani, jak dlugo moze
    > potrwac taki stan?

    Tak dlugo, az ktorys z adminow ruszy tylek i zaktualizuje certyfikat posredni
    VeriSign, ktory dzisiaj wyekspirowal.
    Dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego nie zrobili...

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2004-01-08 07:58:32
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    posredni
    > VeriSign, ktory dzisiaj wyekspirowal.
    > Dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego nie zrobili...

    =========
    Uspokoiles mnie znaczaco, choc perspektywa obserwacji ruszajacych tylkami
    adminow ;-) Lukasa jest srednio apetyczna.
    Dziekuje za podpowiedz!
    PL

  • 4. Data: 2004-01-08 08:38:46
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Tak dlugo, az ktorys z adminow ruszy tylek i zaktualizuje certyfikat posredni
    > VeriSign, ktory dzisiaj wyekspirowal.
    > Dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego nie zrobili...

    Ano tacy eksperci, moim zdaniem tylek admina powinnien za to poleciec.
    Nie tylko Lukas nie dziala, inne banki tez

  • 5. Data: 2004-01-08 08:43:04
    Od: "Crimson" <c...@g...de>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak dlugo, az ktorys z adminow ruszy tylek i zaktualizuje certyfikat
    posredni
    > VeriSign, ktory dzisiaj wyekspirowal.
    > Dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego nie zrobili...
    --------------
    Czy w takim stnie w jakim jest w tej chwili
    serwis Lukasa bezpiecznie będzie realizować przelew ?

    --
    -Crimson-

  • 6. Data: 2004-01-08 10:23:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "MXW" <
    > Ano tacy eksperci, moim zdaniem tylek admina powinnien za to poleciec.
    > Nie tylko Lukas nie dziala, inne banki tez

    owszem w BZWBK Fortisie i Nordea Banku tez ten certyfikat pyszczy ale to nie
    znaczy ze serwis nie dziala. Dziala wszystko
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-01-08 10:24:23
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>

    > Ano tacy eksperci, moim zdaniem tylek admina powinnien za to poleciec.
    > Nie tylko Lukas nie dziala, inne banki tez
    Ano niestety certyfikat w Pekao S.A. też dziś wygasł :(

    --
    Mirosław Pragłowski
    EMail / MSN: p...@i...pl

  • 8. Data: 2004-01-08 10:30:59
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > owszem w BZWBK Fortisie i Nordea Banku tez ten certyfikat pyszczy ale to nie
    > znaczy ze serwis nie dziala. Dziala wszystko

    No to sprobuj zalogowac sie przez WAP z telefonu komorkowego.
    Moim zdaniem tumaczenie "pyszczy ale dziala" jest zalosne.

  • 9. Data: 2004-01-08 11:32:14
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

> [...]
    "juz"
    > lub "jeszcze" nieaktualny? Czy Praktycy sa zorientowani, jak dlugo moze

    Spróbowałem się zalogować i nie mam takich problemów. IE podaje w informacji
    o certyfikacie dla VeriSign że jest ważny od 03-06-04 do 04-06-08.
    Natomiast klikając na ikonę certyfikatu na stronie logowania otwiera się
    stronka, gdzie m.in. napisane jest:

    Name E-BANK.LUKAS.COM.PL
    Status Valid
    Validity Period 04-JUN-03 - 07-JUN-04
    Server ID
    Information Country = PL
    State = dolnoslaskie
    Locality = Wroclaw
    Organization = LUKAS Bank SA
    Organizational Unit = Departament Informatyki
    Organizational Unit = Terms of use at www.verisign.com/rpa (c)00
    Common Name = e-bank.lukas.com.pl

    Może JUN (czerwiec) pomyliło się z JAN (styczeń) ;-)

    A.S.

  • 10. Data: 2004-01-08 11:38:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    As wrote:

    > "juz"

    > Spróbowałem się zalogować i nie mam takich problemów. IE podaje w informacji
    > o certyfikacie dla VeriSign że jest ważny od 03-06-04 do 04-06-08.
    Zapewne admini Lukasa ruszyli d.... :-)

    KJ