  • 11. Data: 2010-02-09 19:34:21
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: Piona <e...@w...pl>

    wiatrak pisze:
    > Ma ktos jeszcze konto w Lukasie?
    > http://www.lukasbank.pl/download/toip_konta_2010_02_
    15.pdf

    Konto premium - wszystkie bankomaty za darmo. Warto przemyśleć.
    E-konto plus - na szczęście niewielkie zmiany.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 12. Data: 2010-02-09 20:38:54
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy ja dobrze rozumiem tekst pisany tej taryfy opłat?
    >
    > wzrosła atrakcyjność e-konta a zmalała e-konta Pro?
    >
    > w e-koncie mam darmowy token i darmową kartę pod
    > warunkami nietrudnymi do spełnienia oraz darmową
    > dużą ilość przelewów oraz zlecenia stałych?

    Ja kilka miesięcy temu zmieniłam e-konto Pro na e-konto, ale mnie potrącaja
    miesięcznie 2,- zl za token, jesteś pewny,że token masz darmowy??

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 13. Data: 2010-02-09 20:44:55
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    cholera, zaczynaja mnie denerwowac, mam konto od 2001r.
    w miedzyczasie zmienilem z e-konta na pro i bylo mi dobrze, mialem
    zwykle 5 kola na oszczednosciowym wiec konto tanie bylo.
    a teraz, no coz, problem mam tylko ze zmiana numeru konta!
    nawet nie wiem w jakich miejscach go podawalem i teraz boje sie
    zmian...

    kiedy przenoszenie numeru konta bedzie mozliwe tj. teraz jest
    przenoszenie nr tel.? :)

  • 14. Data: 2010-02-09 21:27:02
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Grażyna.Ł napisała:

    > Ja kilka miesięcy temu zmieniłam e-konto Pro na e-konto, ale mnie potrącaja
    > miesięcznie 2,- zl za token, jesteś pewny,że token masz darmowy??

    Jeżeli raz w miesiącu wykonasz operację z tokenem to opłaty nie ma.

    --
    Boguś

  • 15. Data: 2010-02-09 21:32:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-09, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:

    [...]

    > kiedy przenoszenie numeru konta bedzie mozliwe tj. teraz jest
    > przenoszenie nr tel.? :)

    Nie będzie, bo nr konta zawiera kod banku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2010-02-09 21:46:46
    Od: z...@o...pl

    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja kilka miesięcy temu zmieniłam e-konto Pro na e-konto, ale mnie potrącaja
    > miesięcznie 2,- zl za token, jesteś pewny,że  token masz darmowy??

    Przyznaję, niegramatycznie napisałem: zamiast "mam darmowy token"
    powinienem napisać: "BĘDĘ mieć darmowy token" po 15 lutego 2010

    Ponieważ różnica poziomu atrakcyjności e-konta i e-pro zmalała
    a różnica w wysokości opłaty wzrosła, w poniedziałek zmieniam pakiet
    I zrobię to tokenem samodzielnie bez wizyty w placówce bankowej...

  • 17. Data: 2010-02-09 21:57:07
    Od: z...@o...pl

    > kiedy przenoszenie numeru konta bedzie mozliwe tj. teraz jest
    > przenoszenie nr tel.? :)

    nie będzie nigdy możliwe

    > a teraz, no coz, problem mam tylko ze zmiana numeru konta! nawet
    > nie wiem w jakich miejscach go podawalem i teraz boje sie zmian...

    można zlikwidować debetówke, a na oszczędnościowym zostawic jeden grosik
    tokenem robić jedną operację w miesiacu (ror->osz), a potem automatyczny
    powrót osz->ror w serwisie, a przede wszystkim e-pro zamienić na e-konto.

    no i w ten sposób można zachować sobie darmowe nieużytkowane konto.

  • 18. Data: 2010-02-09 22:17:30
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Boguś napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Dla mnie atrakcyjność konta zmalała do zera gdy zaczęli doklejać
    adres nadawcy do nazwy, czego wcześniej nie robił. Nie pamietam,
    żeby poinformowali o zmianie.
    Kserowania dowodów też nie można im było wybić z głowy.
    Dziwaczny jest wymóg na darmowość konta - użycie tokena. Przecież
    uzycie wiąże się z przelewem (darmowym?) o obsłudze tokena nie
    wspominając, więc spowoduje większy koszt dla banku niż samo
    tylko prowadzenie rachunku. A jest właśnie odwrotnie - nagradzane
    jest powodowanie kosztów.

    Arek

  • 19. Data: 2010-02-09 23:26:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-09 22:32, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2010-02-09, sunwick<s...@W...op.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie będzie, bo nr konta zawiera kod banku.

    I co z tego? Numer telefonu też pochodzi z puli przyznanej konkretnemu
    operatorowi. Taki przeniesiony numer jest zawsze kierowany do centrali
    operatora, który zarządza daną pulą numerów, a dopiero stamtąd
    przekierowywany do centrali operatora do którego numer został
    przeniesiony. W bankach mogłobyć identycznie. Przelewy zawsze kierowane
    byłyby do banku zgodnego z tym co zapisane w numerze rachunku, a ten
    udzielałby informacji do jakiego banku takie konto zostało przeniesione.
    Ewentualnie KNF mógłby trzymać centralny rejestr przeniesionych numerów
    rachunków w postaci numer konta docelowego-numer oddziału banku do
    którego go kierować.

  • 20. Data: 2010-02-10 08:48:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie. Aby do tej pory było za darmo klient i tak musiał trzymać
    > 5000. Teraz musi dołożyć 5000. Dostanie za nie 5,90% (lokata z Plusem) po

    Jestes pewien??? Zmiany są dynamiczne, oczywiście w wiadomym kierunku.
    Czyli: obniżamy oprocentowanie na depozytach, a jak klient wycofuje depozyt,
    to łupiemy go na opłatach za konto.

    http://www.lukasbank.pl/oferta_oszczed_oproc.asp

    wiatrak