  • 1. Data: 2003-06-12 14:02:28
    Temat: [Lukas] - KK przez NET
    Od: s...@p...onet.pl

    Może niektórych ucieszy fakt, że z momentem wydania pierwszych KK MC
    lub wcześniej będzie można korzystać z dostępu do KK MC i KK VC via net.

    cześć

  • 2. Data: 2003-06-12 14:08:55
    Temat: Re: [Lukas] - KK przez NET
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Może niektórych ucieszy fakt, że z momentem wydania pierwszych KK MC
    > lub wcześniej będzie można korzystać z dostępu do KK MC i KK VC via
    > net.

    No proszę - Lukas zaczyna wreszcie "walczyć" :-))))) na rynku KK. BTW -
    Sebastian wyslij mi też ten wzór MC, ok. :-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-12 14:20:24
    Od: m...@p...onet.pl

    O karcie Lukas już pisze na swojej stronie.

  • 4. Data: 2003-06-12 18:35:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl>:
    > Może niektórych ucieszy fakt, że z momentem wydania pierwszych KK MC
    > lub wcześniej będzie można korzystać z dostępu do KK MC i KK VC via
    > net.

    Na pewno ucieszy!
    Na to czekalismy.
    A nie wiesz, czy dla klientow, ktorzy posiadaja ROR z dostepem przez net
    bedzie to pod jednym intefejsem i jednym logowaniem, czy zupelnie
    oddzielnie?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-06-12 21:28:03
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    https://karta.lukas.com.pl/ wygląda znajomo, ale czy rachunki też tam będą?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-12 21:32:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcarcf$rb$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > https://karta.lukas.com.pl/ wygląda znajomo, ale czy rachunki też
    > tam będą?

    Bardzo znajomo :)

    P.S. Jak zgadlas adres??

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-12 21:56:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    www.kartalukas.onet.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-12 21:58:35
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > https://karta.lukas.com.pl/ wygląda znajomo, ale czy rachunki też tam będą?

    Probowalem sie zalogowac (a co ;), ale zobaczylem komunikat:

    "Nie masz dostępu do obsługi karty MasterCard Onet LUKAS Bank przez
    internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.

    Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij
    wniosek klikając tutaj."

    "tutaj"=https://bank.lukas.com.pl/cgi-bin/wyswietl.p
    l?loc=wnmcOnet

    Czy ta strona naprawde jest tylko dla Onet Lukas MC?
    Swoja droga kiedys Onet "romansowal" chyba z Sezamem (BPH), potem byla
    portmonetka z Citi... To chyba bedzie taka sezonowa karta ;)

    MiKo

  • 9. Data: 2003-06-13 06:09:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcat33$haq$...@k...task.gda.pl,
    MiKo <m...@n...wp.pl>:

> [...]
    > internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.
    >
    > Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij

    Ja tez probowalem sie zalogowac i zobaczylem komunikat "Prosze czekac..."

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-06-13 07:36:27
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Może niektórych ucieszy fakt, że z momentem wydania pierwszych KK MC
    > lub wcześniej będzie można korzystać z dostępu do KK MC i KK VC via net.

    Wiadomość dobra i radosna, ale w moim przypadku spóźniona. Przeniosłem sie z
    KK do BZWBK i brka serwisu internetowego był jedną z podstaw przeprowadzki.
    Może gdyby Lukas nie zaczął zmian najpierw od podniesienia opłat, a dopiero
    potem od usprawniań, dalej byłbym ich dobrym klientem.

    Miłego dnia
    Tomek