  • 11. Data: 2004-06-26 09:04:40
    Temat: Re: [Lukas KK] Czy ja dobrze kombinuję?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Żeby skorzystać z promocji, to
    > dotychczasowi posiadacze musieliby wypowiedzieć umowę karty w
    > stosownym terminie i złożyć zupełnie nowy wniosek.

    I to miałoby ich zniechęcić do skorzystania? Że przez miesiąc będą bez
    karty?
    Bo mnie to nie zniechęci ;-)

  • 12. Data: 2004-06-26 09:26:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > I to miałoby ich zniechęcić do skorzystania? Że przez miesiąc będą bez
    > karty?
    > Bo mnie to nie zniechęci ;-)

    Wiesz, trzeba się trochę "nachodzić" za tym. Najpierw min. 60 dni przed
    końcem okresu rocznego wypowiedzieć umowę, potem złożyć nowy wniosek,
    przynieść zaświadczenie o zatrudnieniu, czekać. A w międzyczasie same
    problemy mogą być ;] Ja np. zrobiłem w ten sposób i wniosek z końca kwietnia
    do tej pory nawet rozpoznany nie został :)) Ale liczę, że w poniedziałek
    ktoś się za to zabierze...
    Tak czy inaczej okazuje się, że nie jest to takie proste i nie wiem czy bym
    się zdecydował ponownie na takie manewry. I jeszcze jedno. Oczywiście takie
    operacje mają sens tylko wówczas, gdy się ma co najmniej jeszcze jedną inną
    kartę z odpowiednim limitem, a tego też wszyscy nie mają.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-06-26 16:30:08
    Od: <d...@N...gazeta.pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    tyle kombinowania za 50zł, ty więcej czasu zmarnujesz na składanie
    wniosków, rezygnację...itp.niż to wszystko warte

    najlepiej znajdź KK która jest zawsze darmowa, bez żadnych opłat:((

    pozdr.