  • 11. Data: 2004-04-28 16:32:57
    Temat: Re: Lukas - Jak najtaniej wpłacić na rachunek osobisty ? (Nie w placówce LUKAS)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 18:22, Użytkownik Kamill Jońca napisał:

    > Ale, ale. Nie masz (lub ktoś znajomy nie ma) konta inteligo ?
    > Wpłata w PKOBP a później przelew ? koszt 0.99

    RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNKU
    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!
    Po jaką cholerę ja ten watek zakładałem ?

    Wysyłam Cancela :P

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 12. Data: 2004-04-28 16:35:10
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!

    > Po jaką cholerę ja ten watek zakładałem ?

    A o co ci chodzi w takim razie ? Czyżby ten ktoś był tak antybankowy, ze
    nawet w oddziale bankunie chce gotówki wpłacić?

    KJ
    PS

  • 13. Data: 2004-04-28 16:37:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 18:35, Użytkownik Kamill Jońca napisał:

    > A o co ci chodzi w takim razie ? Czyżby ten ktoś był tak antybankowy, ze
    > nawet w oddziale bankunie chce gotówki wpłacić?

    Mamo ... :(
    Jadę do Przemyśla , sam kasę wezme i wpłacę ... Nie ... jak już będę
    miał to cel działania osiągnięty ... a na razie puszczam nie cancela a
    formata ... i sobie chyba również :(

  • 14. Data: 2004-04-28 16:46:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O S Z A L E J Ę Ę Ę Ę ! ! ! ! ! ! !

    Spokojnie Stasiu - nie pogryź kogoś ;-))))

    > Maniacy BANKOWI :P

    A kogo za przeproszenie się spodziewałeś na grupie pl.biznes.banki, hę ;-)))
    ?

    > Wiem, nie napisałem E TA OSOBA JEST ANTYBANKOWA ! ! ! ! !
    > Nie ma konta (wiem, że to niemożliwe :P , ale nie ma konta ! ! ! ! ! )

    To rzeczywiście niemożliwe ;-))) Niech sobie załozy ;-))))) Tylko we mnie
    niczym nie rzucaj ;-)))))

    > Yhhhh ... Nie zrobi mi przelewu.
    > Zadam inaczej pytanie : GDZIE JEST NAJTASZA PROWIZJA ZA WPŁATĘ KASY NA
    > KONTO "W INNYM BANKU" (INNY BANK - Bank nienazywajacy sie tak samo jak
    > bank w ktorym wplata dokonywana by byla :P)

    Chyba jednak wpłata STANDARD na poczcie. Idzie toto eliksirem - koszt 0,5%
    min. 3,5 czyli od 3k będzie 15 PLN.

    > Boze ... Gdyby nie to ,ze juz nic mnie dzis nei wyprowadzi z rownowagi
    > zabilbym sie o monitor przez walenie glowa w ow przedmiot (URZADZENIE)

    A coś Ty taki delikatny ;-)))

    > Zalozenie wplata 3 000 PLN
    >
    > Poczta - 15 PLN 0.5%
    > BGZ - 15 PLN 0.5%
    > PEKAO S.A. 15 PLN 0.5%
    > BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A. - 15PLN 0.5%
    > BZ WBK S.A. 30 PLN 1%

    No to wszystko już wiesz ;-))) Więc po co pytasz ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn