  • Data: 2004-05-27 20:22:55
    Temat: Re: [Lukas] Czy wszystko OK ?
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ejaro" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:195eckkbxcjkn.1pn6yijejj835.dlg@40tude.net...
    > za glowe sie zlapalam... gdzies TY Grzegorzu zalatawiles sprawe... :-))
    > w jakim oddziale..
    > ??

    Placowka w Warszawie, Stacja Metra Centrum. Pracownik bardzo mlody,
    ewidentenie rozpoczynajacy zatrudnianie sie w Lukas Banku.

    > zastrzegasz bezpalnie... 9najlepiejjesli karta jest przecieta w
    > obecnosci jesli nastepuje zwrot... plasitku jesli nie jest to zanaczane
    > przez doradce w systemie..:-))
    > zwrot plasiku... potwierdzenie 2 egzempl.

    1) zastrzeglem,
    2) plastiku nie zwrocilem, powiedzialem, ze mi sie zlamal (co bylo
    polprawda - zlamala mi sie poprzednia zolta karta VC, te wznowione srebrno -
    szare sa juz robione z lepszego plastiku). Pan najpierw mi dlugo tlumaczyl,
    ze musze wystapic o nowy plastik i dopiero wtedy zrezygnowac. Wtedy
    poszedlem na calosc i powiedzialem, ze dzisiaj zloze wniosek o nowa karte i
    dzisiaj wypowiem umowe o karte kredytowa. Pan najpierw zadzwonil, potem
    zniknal na troche na zapleczu, potem wzial z polki taki niebieski segregator
    i bez slowa zaczal cos wstukiwac w komputer. Potem dal mi do podpisu zolty
    dokument o nazwie "Potwierdzenie rozwiazania umowy o karte VISA CLASSIC
    Lukas Bank", z ktorego wynika, ze z dniem 29 marca 2004 rozwiazuje umowe o
    karte VC i wydal mi kopie tego dokumentu, pomimo mojej prosby nie podpisal
    tej kopii, ani nie podstemplowal, powiedzial tylko, ze tego sie nie
    podpisuje. Faktycznie dopiero po tym wszystkim wypelnilismu dokument
    zastrzezenia karty.

    > dalej...
    > musi nastapic rezygnacja ze wznowienia karty..:-)) malu kwitek
    > podstemplowany 2 egzempl.. jeden dla doradcy drugi dla klienta

    3) nie bylo takiej rezygnacji. Jak juz napisalem zdarzenie mialo miejsce 29
    marca, a do dzisiaj (28 maja) nie przyszedl do mnie PIN. Czy to moze
    swiadczyc, ze jednak nie wznowili karty ?

    > i na koniec potwierdzenie o zamknieciu rachunku karty tez 2 egzempl...
    > jeden dla doradcy drugi dla klienta.. podstemplowane....

    4) dostalem tylko potwierdzenie, o ktorym pisalem w punkcie 2). niepodpisane
    i niepodstemplowane.

    > czas wykonania danch czynnosci zajmuje oko 10 minut..(jesli szybko
    > pracuje system...:-))) w godz. 18.00 spowalnia system..

    5) trwalo ok 30 minut, przy czym wiekszosc czasu zajely nam rozmowy o
    koniecznosci/braku koniecznosci wydania kolejnej karty przed rezygnacja z
    niej.

    > klient informowany jest ze jeszcze powinienen max 2 wyciagi otrzymac.. z
    > ewentualnym doplaceniem jesli cosik jeszcze wyskoczy w miedzy czasie...

    6) zostalem poinformowany, ze otrzymam jeszcze 3 wyciagi i ze rachunek
    kredytowy jest jeszcze czynny, to znaczy, ze jak cos ostatnio kupowalem
    karta to moga mi na tym rachunku zaksiegowac i musze splacic. Na wszelki
    wypadek pierwszy z zapowiadanych wyciagow (podobnie jak dwa poprzednie,
    kiedy karta byla jeszcze aktywna) nie przyszedl.

    > zapewne rachunek karty zostal zamkniety w twoim przypadku.. mimo ze nie
    > masz stempelka.. zawsze mozesz poprosic o wystawienie opinii -
    > zaswiadczenia o zamknietym rachunku ale niestety moze ciebie to
    > kosztowac ok 15 pln okres oczekiwania 10 dni - przyskanie zcentrali...
    > (niestey jeszcze nad tym musza popracowac lukasowcy...:-)))

    ... ? Jezeli brak stempelka jest spowodowany zaniedbaniem pracownika Lukas
    Banku, to dlaczego mam ponosic jakies dodatkowe oplaty ?

    Dzieki za pomoc,
    Pozdrawiam, Grzegorz - lukassceptyk