  • Data: 2003-06-05 00:35:16
    Temat: Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> writes:

    > Ja. Gdzie widzisz nieścisłość?

    Widze przyklady odmiennego zastosowania.

    > Jak masz zamiar zkładać jedno zlecenia na dwóch drukach?

    Na dwoch kartkach, albo na polowie 4-kartkowego druku.

    > Dlaczego nie, jeśli stwierdzi że to się opłaci?

    _Jesli_. Stwierdzi?

    > Tak samo jak przy włamaniu do ebanku.

    Zupelnie inaczej, wlamanie do ebanku wymaga zupelnie innej klasy ataku,
    i wcale nie jest powiedziane, ze taki atak jest mozliwy.
    Atak brute force na latwe do zlamania "hasla" to inna bajka i z cala
    pewnoscia jest to mozliwe.

    > Jeśli tak jest faktycznie, w co nie mam powodu nie wierzyć, to w jaki
    > sposób są zabezpieczone ebanki?

    Nie maja zle zabezpieczonych kanalow dostepu. A przynajmniej powinno
    tak byc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator