  • 1. Data: 2002-05-27 13:33:55
    Temat: Lukas
    Od: "Wiktor" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Co sadzicie na temat E-konta PRO w Lukas banku.
    Czy warto w to wchodzic, a moze cos innego.

    Wiktor

  • 2. Data: 2002-05-27 13:53:37
    Temat: Re: Lukas
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Witam!
    > Co sadzicie na temat E-konta PRO w Lukas banku.
    > Czy warto w to wchodzic, a moze cos innego.
    >
    > Wiktor

    Jak masz 5 tys to warto ;-)
    Jak nie masz 5 tys to zalezy do czego potrzebujesz konto.
    Ja mam i nie nazekam, wrecz sobie chwale.

    Token+wyciagi+przelewy przez telefon za free.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-05-27 14:56:33
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak masz 5 tys to warto ;-)
    > Jak nie masz 5 tys to zalezy do czego potrzebujesz konto.
    > Ja mam i nie nazekam, wrecz sobie chwale.

    > Token+wyciagi+przelewy przez telefon za free.

    podpisuje sie wszystkimi koncowkami, chociaz nazywanie tego czegos
    wyciagiem jest totalnym nieporozumieniem.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-05-27 15:00:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jak masz 5 tys to warto ;-)
    A jak mam wiecej? =))))

    > Jak nie masz 5 tys to zalezy do czego potrzebujesz konto.
    Jak nie masz to placisz 7 zl =)

    > Ja mam i nie nazekam, wrecz sobie chwale.
    Potwierdzam.

    > Token+wyciagi+przelewy przez telefon za free.
    Potwierdzam.

    > Pzd Travis
    Pzd, minik

  • 5. Data: 2002-05-27 15:21:00
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Wiktor" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Co sadzicie na temat E-konta PRO w Lukas banku.
    > Czy warto w to wchodzic, a moze cos innego.

    Jeśli Ci nie przeszkadza słabiutka onlineowość
    czy też przciążony serwer np. o godz. 2 w nocy (!!!)
    to jest spox :-)
    Na moje pytanie w oddziale dlaczego o takiej porze
    jest serwer przeciążony, pani z uśmiechem na to,
    że wtedy najwięcej reklamacji jest pisanych ;-D
    To chyba nie świadczy najlepiej...

    hosi

  • 6. Data: 2002-05-27 15:38:18
    Od: "Wiktor" <m...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz.
    To mnie przekonuje.
    Pozdrawiam Wiktor

  • 7. Data: 2002-05-27 15:43:14
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    hosi <hosi@_wytnij_o2.pl> napisał(a):

    > Jeśli Ci nie przeszkadza słabiutka onlineowość
    > czy też przciążony serwer np. o godz. 2 w nocy (!!!)
    > to jest spox :-)

    O 2 w nocy trwa sobie zamkniecie dnia, wiec trudno sie dziwic, ze jest
    niedostepny.

    A online'owosc jest OK, dopoki nie zacznie sie korzystac z VE :-)

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 8. Data: 2002-05-27 21:00:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz 5 tys to warto ;-)

    Moim zdaniem juz nie - bo tylko 7,5% bodaj, wiec wolalbym mBank. Im wiecej
    masz, tym wiecej tracisz na roznicy w %. Ja akurat nie widze sensu w
    posiadaniu >5000zl natomiast mam ekonto i sobie chwale.

    pzdr

  • 9. Data: 2002-05-27 21:01:45
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Na moje pytanie w oddziale dlaczego o takiej porze
    > jest serwer przeciążony, pani z uśmiechem na to,
    > że wtedy najwięcej reklamacji jest pisanych ;-D

    U mnie w oddziale jedna z pan notorycznie zuje gume. Niby nic, ale troche
    mnie to wpienia. Dzis sie dowiedzialem ile zarabiaja - juz ja rozumiem :-)

    pzdr

  • 10. Data: 2002-05-27 21:26:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem juz nie - bo tylko 7,5% bodaj, wiec wolalbym mBank. Im
    wiecej
    > masz, tym wiecej tracisz na roznicy w %.

    Ale są lokaty (całkiem niezłe)
    też wchodzą do salda, więc raczej nie tracisz