  • 1. Data: 2002-05-27 10:03:30
    Temat: Opinia na temat ING
    Od: "lolas" <l...@t...pl>

    Witam,

    Chciałbym prosić Was o opinię na temat konta Prestiż w ING BSK. Chodzi mi
    najbardziej o opinie posiadaczy tego konta. Wszystkie będą mile widziane.
    Mam zamiar przenieść tam właśnie rachunek i jeszcze się zastanawiam...
    Proszę o przesyłanie opinii również na priv.

    LoL

  • 2. Data: 2002-05-27 10:34:34
    Temat: Re: Opinia na temat ING
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | Mam zamiar przenieść tam właśnie rachunek i jeszcze się zastanawiam...
    | Proszę o przesyłanie opinii również na priv.

    Poczytaj w wątku:

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=lang_pl&thr
    eadm=3091.00000525.3c1c8
    107%40newsgate.onet.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fas_q%3D
    %26num%3D10%26as_scoring
    %3Dr%26hl%3Dpl%26btnG%3DSzukaj%2Bz%2BGoogle%26as_epq
    %3D%26as_oq%3Dpresti%25B
    F%26as_eq%3D%26as_ugroup%3Dpl.biznes.banki%26as_usub
    ject%3D%26as_uauthors%3D
    %26as_umsgid%3D%26lr%3Dlang_pl%26as_drrb%3Dq%26as_qd
    r%3D%26as_miny%3D1981%26
    as_minm%3D5%26as_mind%3D12%26as_maxy%3D2002%26as_max
    m%3D5%26as_maxd%3D27

    jeśli potnie linka to sklej z całość lub wejdź na
    http://groups.google.com/groups wyszukiwanie zaawansowane słowo kluczowe
    prestiż na grupie pl.biznes.banki

    W tej chwili doszedł jeszcze serwis SMS na zasadzie podobnej jak w WBK,
    działa bez zarzutu. O INGBSK są tu często złe opinie ale w takich ilościach
    jak na inne baki, czyli w normie.

  • 3. Data: 2002-05-27 10:37:17
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    no i pocięło, nie wiem niestety jak podesłać link w całości

  • 4. Data: 2002-05-27 11:11:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > no i pocięło, nie wiem niestety jak podesłać link w całości

    Przede wszystkim skrocic troche link ;)
    http://groups.google.com/groups?threadm=3091.0000052
    5.3c1c8107%40newsgate.onet.pl

    Maciej