  • 1. Data: 2002-05-13 14:59:21
    Temat: Re: Lukas ;-)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Od paru godzin jestem szczesliwym posiadaczem konta w Lukas Banku, moje
    > pierwsze wlasne konto ;-)
    > Jak ktos ma za duzo kasy i chcial by sie podzielic to prosze na priv podam
    > numerek konta ;-))
    > Obiecuje ze dobrze spozytkuje ;-)

    Moge wplacic, jednak bedziesz musial zaplacic prowizje. Dzisiaj promocja,
    120% kwoty wplacanej =)

  • 2. Data: 2002-05-13 14:59:50
    Temat: Lukas ;-)
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

[...]

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-05-13 15:03:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ok ale za 150 lat nastapi zaplata prowizji ;-)

    Z odsetkami? =)

  • 4. Data: 2002-05-13 15:04:50
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

  • 5. Data: 2002-05-13 15:09:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ok ale odsetki rocznie wynosic beda:
    >
    > 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000
    0000001 ;-)

    > Zainteresowany?
    > Na wypdaek mojej smierci umowa jest nie wazna, reklamacje pod numerem
    > 0701....... ;-)
    > po mniej wiecej 100 kilku godzinach zglosic powinna sie pani i powie co
    > robic dalej ;-)

    A to szukaj innego frajera =)

  • 6. Data: 2002-05-13 15:11:49
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No dobra moge pare zer skasowac w ramach znajomoci ;-)

    W ramch znajomosci to nie powiem gdzie mozesz sobie je wlozyc lub mnie
    pocalowac (to samo miejsce, inni wlasciciele) =)))

  • 7. Data: 2002-05-13 15:12:11
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

  • 8. Data: 2002-05-13 15:14:16
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

  • 9. Data: 2002-05-13 15:17:42
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > W ramch znajomosci to nie powiem gdzie mozesz sobie je wlozyc lub mnie
    > pocalowac (to samo miejsce, inni wlasciciele) =)))

    donra starczy tego chata bo nas oskalpuja, chcialem dobrze ;-)

    Travis

  • 10. Data: 2002-05-13 15:36:39
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > po mniej wiecej 100 kilku godzinach zglosic powinna sie pani i powie co

    Spox , ale zabezpieczeniem bedzie podpisany przez Ciebie weksel in-blanco ;P

    minik nie podddawaj sie :)

    Pozdr