  • 11. Data: 2011-05-23 18:41:36
    Temat: Re: Loteria w Euronecie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:24l553yl1235$....@4...n
    et...

    > Zatem można pooscylować, jeśli ktoś ma ochotę ;)

    Oscylacje za maksymalnie 500 zł. na kartę... :)

    Ale mordercze dla wystawców kart promo Euronet wymyślił, nie? Wyobrażam
    sobie te tabuny mBankowców. ;-)

  • 12. Data: 2011-05-23 20:05:07
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-05-23 20:41, MarekZ pisze:

    > Ale mordercze dla wystawców kart promo Euronet wymyślił, nie? Wyobrażam
    > sobie te tabuny mBankowców. ;-)

    Przypuszczam że to reakcja na obniżenie opłat na wypłatę przez Visę
    i Mastercard. Wygrana 100 zł co 3000 wypłat. Co daje koszt tylko
    3,33 grosza na wypłacie. Jak dla mnie genialne.

  • 13. Data: 2011-05-23 23:03:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przypuszczam że to reakcja na obniżenie opłat na wypłatę przez Visę
    > i Mastercard. Wygrana 100 zł co 3000 wypłat. Co daje koszt tylko
    > 3,33 grosza na wypłacie. Jak dla mnie genialne.

    Wplatomatu mbanku nie mam pod nosem,
    ale za to drzwi pko bp tuz obok dwoch euronetow,
    no i kasa jest na inteligo zaraz po wplaceniu do okienka :).

    Nic tylko zwiekszyc limit na ilosc dziennych + miesiecznych
    i zasuwac na losowanie - 40 losow po 50zl styknie,
    tylko to stanie z emerytami w pko zniecheca :).

  • 14. Data: 2011-05-24 09:14:11
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisała:

    >A nie ma limitu 3 wypłat dziennie, jak w mbanku?
    W mbanku możesz sobie sam ustawić limit dzienny. Maksymalny jest 9999 :)

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 15. Data: 2011-05-24 12:42:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 May 2011 11:14:11 +0200, gornik napisał(a):

    > W mbanku możesz sobie sam ustawić limit dzienny. Maksymalny jest 9999 :)

    No ale jest jeszcze dzienny limit bodajże 33k pln więc skoro min. trzeba
    wypłacać 50 pln to mamy max 660 wypłat na dzień.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2011-05-25 09:27:43
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana xbartx <b...@h...net> napisała:

    >No ale jest jeszcze dzienny limit bodajże 33k pln więc skoro min. trzeba
    >wypłacać 50 pln to mamy max 660 wypłat na dzień.
    Masz rację (dokładnie 30k czyli 600 wypłat).
    Ale to i tak jakieś 10 godzin stania przy bankomacie :)