  • 1. Data: 2005-03-04 19:11:01
    Temat: Lokata 7 max 14 dni ?
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Szukam dobrej lokaty 7 lub max 14 dniowej
    na kwote 100.000 zł .W city banku oferują 4% ale tylko
    zakładane są przez internet .

  • 2. Data: 2005-03-04 19:26:17
    Temat: Re: Lokata 7 max 14 dni ?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam dobrej lokaty 7 lub max 14 dniowej
    > na kwote 100.000 zł .W city banku oferują 4% ale tylko

    emax+ w mbanku

  • 3. Data: 2005-03-04 19:33:01
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

    > emax+ w mbanku

    Na eMAX+ w mBanku odsetki są kapitalizowane raz na *miesiąc* a autor
    posta pyta o lokatę 7-14 dni, więc Twa propozycja to raczej jakieś
    nieporozumienie.

    Gree

  • 4. Data: 2005-03-04 19:53:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Na eMAX+ w mBanku odsetki są kapitalizowane raz na *miesiąc* a autor
    > posta pyta o lokatę 7-14 dni, więc Twa propozycja to raczej jakieś
    > nieporozumienie.

    A skąd niby wiesz,
    że w tym terminie chce odzyskać kasę_wraz_z_odsetkami?
    Dlaczego nieco dłuzszy termin uzyskania tych
    niespełna_2_promili z całego 'wsadu' miałby tu mieś istotne znaczenie?

  • 5. Data: 2005-03-04 21:48:01
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *S.T.* napisał(a):

    > A skąd niby wiesz,
    > że w tym terminie chce odzyskać kasę_wraz_z_odsetkami?

    Nie napisałem, że niby wiem. Napisałem, że *raczej* tak jest - na
    podstawie tego co napisał autor posta - podał określony okres czasu.
    Gdyby był zainteresowany dłuższym czasem uzyskania odsetek nie pytałby o
    krótkie lokaty. Takie moje zdanie.

    > Dlaczego nieco dłuzszy termin uzyskania tych
    > niespełna_2_promili z całego 'wsadu' miałby tu mieś istotne znaczenie?

    Kwota 100 000 PLN na lokacie 7 dni oprocentowanej 5-6% w skali roku daje
    około 100 PLN tygodniowo (liczę na oko ;) ) może komuś jest na rękę mieć
    tygodniowo 100 PLN niż raz na miesiąc 500 PLN.

    Gree

  • 6. Data: 2005-03-04 22:08:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "tomek"
    > Szukam dobrej lokaty 7 lub max 14 dniowej
    > na kwote 100.000 zł .W city banku oferują 4% ale tylko
    > zakładane są przez internet .

    OKO w ING banku - 5,5%
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-03-05 09:56:40
    Od: "Marcin__P." <w@pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tomek"
    > OKO w ING banku - 5,5%
    > *** blad ***

    A nie przypadkiem 5,25 %

  • 8. Data: 2005-03-05 11:30:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Na eMAX+ w mBanku odsetki są kapitalizowane raz na *miesiąc* a autor
    > posta pyta o lokatę 7-14 dni, więc Twa propozycja to raczej jakieś
    > nieporozumienie.

    To raczej nie dla mnie ,powino byc tak ze np po 7 dniach moge
    wybrac cala kase jak bede potrzebowal i wplacic ja z powrotem
    np za 8 dni , czyli odsetki musza byc kapitalizowane co tydzien
    bo chyba w e-max pieniadze powiny byc 1 miesiac na rachunku.
    czyli pozostaje chyba tylko OKO w ING banku .

  • 9. Data: 2005-03-05 12:57:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > bo chyba w e-max pieniadze powiny byc 1 miesiac na rachunku.
    > czyli pozostaje chyba tylko OKO w ING banku .

    OKO i emax plus działają dokładnie tak samo.
    Pieniądze mogą być na rachunku dowolną ilość dni, a odsetki są doliczane na
    koniec miesiąca.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2005-03-05 13:36:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>