    Subject: Re: Logowanie do mbanaku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 24 Sep 2020 15:56:42 +0200

    W dniu 2020-09-24 o 13:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A pracujesz w oknie normalnym przegladarki, czy "prywatnym" ?
    > Czy moze faktycznie masz ustawione "kasuj cookie" czy "wysoka prywatnosc" ?

    Normalnie, klikam ikonkę na pasku na dole i się uruchamia.
    Nie wiem jak się uruchamia okno prywatne - nie widzę nic takiego
    w "pierwszym kliku" w opcjach, więc jeśli wymaga to jakiejś akcji z
    mojej strony,
    to tego nie robiłem.

    > Ogolnie Firefox mozna zapamietac jako zaufaną przegladarke, i jedyne na
    > co narzekam, ze po aktualizacji Firefox przestaje byc zaufana.
    > A aktualizacje sa w miare czesto.
    >
    > Mbank zrobil to przy pomocy cookie (i jak widac wersji przegladarki) i
    > trudno mi powiedziec - zle to, czy dobrze. Wydaje mi sie, ze dobrze.
    >
    > Inne rzeczy zrobil zle - chocby brak daty dodania na liscie zaufanych
    > przegladarek.
    > I jak nic nie zmieniac, to na liscie mam 10 razy "Firefox".

    Też miałem chyba z pięc razy wpis do tego samego sprzętu,
    bo do banków loguję się z jednego laptopa.