  • 1. Data: 2013-07-26 21:55:50
    Temat: Lion's Bank - po spotkaniu
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w nawiązaniu do wcześniejszego wątku, udałem się do Lion's Banku.

    już na wstępie powiedziałem, że mam max 1h i tyle mogę poświęcić na
    spotkanie; porozmawiałem sobie z doradcą nt. różnych inwestycji, w co
    warto teraz a w co nie, jakie są opcje itp...

    na koniec zapytałem o lokatę, max 200kzł na 50 dni na 5.5%, konta
    bankowego zakładać nie trzeba

    z lokaty skorzystam, a z innych możliwości...niech próbują, może mnie do
    czegoś przekonają

    generalnie b.przyjemnie, można sobie wypić kawę, herbatę (nawet zieloną)
    lub napić się wody perrier ;-)

    jak do mnie klient przychodzi to na taką wodę ani zieloną herbatę nie ma
    szans

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-07-27 05:54:25
    Temat: Re: Lion's Bank - po spotkaniu
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-07-26 21:55, RobertS napisał(a):
    > generalnie b.przyjemnie, można sobie wypić kawę, herbatę (nawet zieloną) lub napić
    się wody perrier ;-)

    > jak do mnie klient przychodzi to na taką wodę ani zieloną herbatę nie ma szans

    No przecież im zapłacisz za tę herbatę i wodę, skoro zamierzasz skorzystać z
    lokaty...

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-07-27 09:27:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No przecież im zapłacisz za tę herbatę i wodę, skoro zamierzasz
    > skorzystać z lokaty...

    widzę, że zupełnie nie zrozumiałeś tego co napisałem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-07-31 19:13:01
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-07-27 09:27, RobertS napisał(a):

    > widzę, że zupełnie nie zrozumiałeś tego co napisałem...

    No to podziel się tą wiedzą, pls, pls. Czego nie zrozumiałem?

    --
    TrzyLinie