  • Data: 2002-03-18 09:40:34
    Temat: Re: Limity w PKO BP
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Loud3r" <b...@p...fm> wrote in message
    news:a7368v$hum$1@news.tpi.pl...
    > heh a odpowiedzi na postawione pytania jak nie bylo tak nie ma :PP
    > oto polska wlasnie :PP

    Jasnej odpowiedzi nie bedzie, bo bank "nie jest jasny".
    Ja mialem tak : poproszony zostalem o wypelnienie druku
    z oczekiwanymi limitami. Wpisalem 600/1000.
    Pani powiedziala: "oooooo.... takie duze, jakie pan bedzie mial dochody ?"
    Gdy podalem dochody powiedziala, "a to co innego, ok !"
    Potem przyszla karta i w najmniej oczekiwanym momencie (na wyjezdzie)
    okazalo sie ze limit jest 200/300. Wkurzony poszedlem do banku a pani
    do mnie "no to jest standartowy limit". Ja na to pani, ze ja nie chcialem
    standartowego limitu, ze dochody wieksze itd itp, a pani na to :
    "rzeczywiscie, nie wiem dlaczego tak wyszlo, ale niech sie pan nie martwi,
    zaplaci pan za zmiane limitow 10zl i zmienimy " !!!!!!!!

    blower
    ps
    teraz mam mbank, i mniej stresow :-)