  • 1. Data: 2013-06-03 04:33:37
    Temat: Limit na koncie w Mille -- tydzień za free
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mille, aby ludzie mieli na wiśniowo-orzechowe lanie,
    daje (dla mnie 4 kdychy -- do dzisiaj) bezpłatny limit
    na koncie. :) Chyba wezmę, skoro dają za free, choć
    Szatan dawał wisienki za polecenie limitu. :)

    BTW -- pójdę do Szatana i powołam się na rozmowę,
    w czasie której powiedziano mi, że o limit z polecenia
    (czyli i o wisienki) mogę poprosić za jakiś czas, czyli
    niekoniecznie w dniu zawierania umowy o Konto Godne Polecenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-06-03 05:13:30
    Temat: Re: Limit na koncie w Mille -- tydzień za free
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 04:33, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > (czyli i o wisienki) mogę poprosić za jakiś czas, czyli
    > niekoniecznie w dniu zawierania umowy o Konto Godne Polecenia.

    Jak będziesz korzystać dokładnie zastanów się nad zapisem niby "regulaminowym":

    "W przypadku wykorzystania Limitu w koncie osobistym do 7 dowolnych dni w
    miesięcznym cyklu rozliczeniowym oprocentowanie nie jest naliczane".

    Ja rozumiałem to tak: wypłacam we czwartek, wpłacam w następny czwartek.
    Zrobiłem tak dwa razy - nie naliczyli odsetek! Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.

    Kumpel wypłacił we środę, wpłacił w następną środę - NALICZYLI odsetki.
    Poszedł od oddziału, argumentacja po dwóch godzinach wyjaśniania, roztrząsania,
    dzwonienia do "panów mądrych": "przecież KORZYSTAŁ pan przez OSIEM
    dni, do we dwie środy pan miał nasze pieniądze". Może to i pomyłka,
    ale taką argumentację usłyszał w tym banku(?).

    Przytoczony zapis "regulaminowy" o siedmiodniowej bezpłatności pochodzi
    z dokumentu "Cennik usług - prowizje oraz oprocentowanie produktów kredytowych".
    Nie widziałem nigdzie indziej zapisu o tej siedmiodniowej bezpłatności.
    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-06-03 08:55:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" koh1cd$ld3$...@d...me

    > Ja rozumiałem to tak: wypłacam we czwartek, wpłacam w następny czwartek.
    > Zrobiłem tak dwa razy - nie naliczyli odsetek! Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.

    Dwa razy, ale chyba nie w jednym miesiącu dwa razy?

> [...]

    > Nie widziałem nigdzie indziej zapisu o tej siedmiodniowej bezpłatności.

    Wczoraj za moim oknem lał deszcz -- a na stronie Millego była plaża,
    parasol itp... Do głowy mi przyszło -- co za hipokryci ;) i nawet
    mam drobny tekst na ten temat:

    Matactwa banku... Pewien bank (nie będę pisał, o który
    mi chodzi, bo i tak każdy domyśli się) pisze, że jego
    klienci lubią wypoczywać i nawet rysuje leżak plażowy
    itp... A tymczasem za oknem pada deszcz jak jesienią,
    choć jest koniec wiosny. Co za hipokryzja!!!

    I odpowiedź banku do moich myśli:

    -- Przecież to nie nasza wina!

    wraz z moim retorycznym pytaniem:

    -- A czyja?! ;)

    Widzę, że bank w dowcipie (w liczeniu dni) mnie prześcignął. :)

    No -- osiem, jakby nie liczyć... Środa, czwartek ... wtorek i środa...
    Razem osiem dni. :) Pewnie nawet w środę rano zabrał (pierwszą sesją)
    a w następną środę oddał ostatnią sesją. :) Co za cwaniactwo!! To tak,
    jak z pobytem -- dwa dni, czyli jeden nocleg. :) W dwie różne środy
    rozkoszował się cudzymi pieniędzmi.

    Ja, profilaktycznie, bym oddał we wtorek, znając :) dowcipność Millego. :)
    I ja oddam we wtorek. Albo nawet w poniedziałek -- jeśli wezmę we środę. :)

    Wezmę 4 dychy, poleję po wiewiórczych kitach, po Aliorze Seniorze i do Citka
    zaleję oraz do Szatana... A następnego dnia pozabieram, aby wlać na jakieś
    oszczędne -- pewnie do świń optymalnych. :)

    W ciągu roku będę z tego miał ile? 400*3*6*12/365=236,712328767123

    To niemal połowa tego, co daje jedna szarytka. :)

    Dobrze liczę? Dla 3% będę miał niemal ćwierć tałzena?
    Ale jeśli 7 dni i 3.5%?

    40*35*7*12/365=322,191780821918

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-06-03 19:47:49
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 08:55, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "TrzyLinie" koh1cd$ld3$...@d...me
    >
    > Dwa razy, ale chyba nie w jednym miesiącu dwa razy?

    Dwa razy - po razie w jednym miesiącu.

    > Widzę, że bank w dowcipie (w liczeniu dni) mnie prześcignął. :)

    Jak się daje im kasę - to liczą jak trzeba :) ale jak oni dają to liczą
    jak chcą - oto, tfu, tfu, "instytucja zaufania publicznego" :)

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-06-04 01:01:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" koikjo$qah$...@d...me

    > Dwa razy - po razie w jednym miesiącu.

    Jak pojmuję -- można pożyczać za free na 7 ;) dni
    co miesiąc (czyli w każdym miesiącu) przez cały
    rok. Dobrze pojmuję?

    > Jak się daje im kasę - to liczą jak trzeba :) ale jak oni dają to liczą
    > jak chcą - oto, tfu, tfu, "instytucja zaufania publicznego" :)

    Zapytałem w oddziale o to, czy jeśli dziś wezmę i za tydzień,
    w poniedziałek oddam, to policzą 8 dni, czy 7. Odpowiedź była
    szybka, zdecydowana, jednoznaczna... :) W jej efekcie stanęło
    na tym, że poniedziałek nie warto pożyczać. ;)

    Dzięki Tobie być może (zapewne?) uchroniłem się przed utraceniem
    paruset plnów, na odzyskanie których chyba musiałbym ciułać ponad
    pół roku.

    8*400*20/365=175,342465753425 <-- zakładam, że koszt kredytu to 20%
    6*4*4*81*12/365=255,649315068493

    Ale jak się to stało, że tak późno dowiedziałem się o tej bezpłatności?
    Toż wcześniej były wyższe %% na lokatach i nie było Belki, przez co
    rocznie można było uciągnąć z 5 setek...

    6*400*7*12/365=552,328767123288

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-06-04 03:44:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kogvaf$g36$...@s...aioe.org

    > Mille, aby ludzie mieli na wiśniowo-orzechowe lanie,
    > daje (dla mnie 4 kdychy -- do dzisiaj) bezpłatny limit
    > na koncie. :) Chyba wezmę, skoro dają za free, choć
    > Szatan dawał wisienki za polecenie limitu. :)

    Forsa do dyspozycji już jest, ale wczoraj (w godzinę
    po wizycie w marmurze) jeszcze nie było. Propozycje
    (kredyt, kredytówka i limit) wszystkie zniknęły.

    Natomiast mam pytanie:

    -- biorę dziś 1 pln
    -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1 pln

    -- wykorzystałem swoje możliwości czerwcowe,
    czy mogę pobrać jeszcze pozostałe pieniądze
    (bo limit mam na 40kpln) na 1 tydzień?

    A jeśli wykorzystałem te swoje możliwości czerwcowe:

    -- biorę dziś 1 pln
    -- biorę jutro 1 dpln
    -- biorę pojutrze 1 hpln
    -- biorę w piątek 1 kpln
    -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1111 pln

    -- zapłacę jakieś odsetki, czy nie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-06-04 06:34:22
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-04 01:01, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "TrzyLinie" koikjo$qah$...@d...me
    > Jak pojmuję -- można pożyczać za free na 7 ;) dni
    > co miesiąc (czyli w każdym miesiącu) przez cały
    > rok. Dobrze pojmuję?

    Nie wiem czy dobrze pojmujesz, nie jestem wróżką ;) Ja teraz pożyczam
    we czwartek i oddaję we środę... Miesiąc w miesiąc. Jeszcze warto
    pamiętać, że dla Mille miesiąc liczy się w kwestii kredytu odnawialnego
    od ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego X do przedostatniego dnia
    miesiąca kalendarzowego X+1. Jakąż oni mają łatwość zmieniania ustalonych
    znaczeń słów :-D. Kreacja nieograniczona, ot, instytucja zaufania
    publicznego...

    Kumpel próbował jeszcze pożyczać na 14 dni na granicy miesięcy (ale
    rozumianych jak Mille rozumie) - czasem też się udawało, ale tego
    już analizować mi się nie chce - poruszanie się trajektorią myślową
    Mille mnie boli ;(

> [...]
    > szybka, zdecydowana, jednoznaczna... :) W jej efekcie stanęło
    > na tym, że poniedziałek nie warto pożyczać. ;)

    Dlaczego jednak przez dwa miesiące pożyczałem we czwartek, oddawałem
    we czwartek i nie naliczali?!?

    > Ale jak się to stało, że tak późno dowiedziałem się o tej bezpłatności?

    Za dużo treści było na grupie, więc przeoczyłeś. Było o tym, sam pisałem
    jakiś czas temu.
    --
    TrzyLinie

  • 8. Data: 2013-06-04 06:45:09
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-04 03:44, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1 pln
    >
    > -- wykorzystałem swoje możliwości czerwcowe,
    > czy mogę pobrać jeszcze pozostałe pieniądze

    WYKORZYSTAŁEŚ! Tą jedną złotówką wykorzystałeś!

    Osobno, bez opisanego wyżej wykorzystania limitu, za poniższe nie zapłacisz :)

    > -- biorę dziś 1 pln
    > -- biorę jutro 1 dpln
    > -- biorę pojutrze 1 hpln
    > -- biorę w piątek 1 kpln
    > -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1111 pln

    Bezpłatność dotyczy czasu korzystania z kasy deponentów Millego.
    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-06-04 06:52:20
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-04 06:45, TrzyLinie napisał(a):
    > Osobno, bez opisanego wyżej wykorzystania limitu, za poniższe nie zapłacisz :)

    Przeczytałem to zdanie i nagle mnie olśniło... Wykorzystałeś czas, a nie limit,
    ehehe, to jest ich na nas hak: każdy myśli o wykorzystywaniu limitu,
    a nie czasu, a tu chodzi o ten czas, a te siedem dni, kiedy można korzystać :)

    Sprytnie połączyli wykorzystanie limitu z korzystaniem z kasy swoich
    deponentów w czasie. Miszcze! Ale przecież to instytucja zaufania publicznego,
    ehehe.
    --
    TrzyLinie

  • 10. Data: 2013-06-04 21:03:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kojqfu$h02$...@d...me

> [...]
    > miesiąca kalendarzowego X+1. Jakąż oni mają łatwość zmieniania ustalonych
    > znaczeń słów :-D. Kreacja nieograniczona, ot, instytucja zaufania

    To dla mnie problem żaden -- żyję toż w Polsce (zdania
    konstrukcja pomerdana celowo) ponad 46 lat.

> [...]
    > rozumianych jak Mille rozumie) - czasem też się udawało, ale tego
    > już analizować mi się nie chce - poruszanie się trajektorią myślową

    A mnie by zajmowało niepotrzebnie czas i szarpałoby moje
    nerwy -- toż w razie wpadki nie można nijak wytłumaczyć się. :)

    > Dlaczego jednak przez dwa miesiące pożyczałem we czwartek, oddawałem
    > we czwartek i nie naliczali?!?

    Lepiej nie pytaj o to w banku, skoro mają taki sposób liczenia. :)

    > Za dużo treści było na grupie, więc przeoczyłeś. Było o tym, sam pisałem
    > jakiś czas temu.

    Pewnie tak.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'