  • Data: 2021-12-04 16:20:20
    Temat: Re: Likwidują LIBOR
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 13:39, Dawid Rutkowski pisze:
    > No cóż, musisz się (być może "w końcu") zastanowić, z kim cyrograf podpisałeś ;> Bo
    póki co z siebie się śmiejesz...

    Mój kredyt był w GEcośtam a później odkupowały go inne banki aż trafił
    do BPH.
    A śmieję się z takiej konstrukcji. Na 30 lat umawiamy się że będziemy
    podpierać się angielską instytucją biorąc kredy "we frankach"

    A co zrobiła UE? Coś tam zarządziła ale to nie musi działać.
    Nie dało się ustalić wprost przepisu że Libor zastępujemy tak i tak?
    Było kilka lat na przygotowanie.

    Jak na razie coraz bliżej jest moja prognoza że to bank przyjdzie do
    mnie z UGODĄ.