  • Data: 2013-01-12 09:08:25
    Temat: Re: Leszek Cz.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 21:32:51 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
    > http://samcik.blox.pl/2013/01/Polisy-inwestycyjne-i-
    ludzkie-tragedie-Historia.html
    > PS:
    > IMHO problem _znacznie_ powazniejszy niz AmberGold.

    Nie wiem, czy jest _cokolwiek_ uczciwego w tym banku / grupie banków.
    Mam dwie sprawy oddane do arbitra przeciwko getinowi:

    1. o pobrana oplate za prowadzenie konta, mimo przelewu z zewnatrz (podobno wg
    regulaminu taki przelew zwalnia z oplaty za prowadzenie, ale nikt nie informuje,
    które banki sa 'zewnetrznymi' a które takimi nie sa)
    2. od września 2012 czekam na 100pln nagrody z promocji 'polec klienta' - trzech
    konsultantow juz przyjelo reklamacje, oraz pracownik oddzialu, ale od konca listopada
    zadnego odzewu zadnej z tych osob.

    Byc moze KNF pomoze mnie, ale watpie czy pomoze cokolwiek w wymiarze szerszym,
    ogolnym, czy poprawi to stosunek banku do klientow w ogole.

    Majka