  • 1. Data: 2003-02-19 18:11:42
    Temat: Leki na Brodawki i Kurzajki
    Od: "PHUenter" <o...@x...wp.pl>

    Posiadamy 8 sposobow na pozbycia sie natretnych Kurzajek i Brodawek na
    zawsze
    Pelny opis z prezentacja na CD-Romie tyko 25,00 zl. z wysylka

    Kontakt:
    Ryszard Gankiewicz
    tel/fax.074 855 77 45
    E-mail:g...@p...onet.pl
    Wiecej na stronie internetowej:
    www.republika.pl/gankiew

  • 2. Data: 2003-02-19 19:02:52
    Temat: Re: Leki na Brodawki i Kurzajki
    Od: "Marcin" <k...@g...pl>

    Witam

    NTG

    A co sadzicie o wpisywaniu kazdego z takim postem na listy mailowe?
    Chyba szybko powinna sie mu skrzynka zapachac jezeli duzo osob go powpisuje
    na znane sobie listy?:)

    Pozdrawiam

    Marcin
    k...@g...pl

  • 3. Data: 2003-02-19 19:09:00
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    PHUenter wrote:
    > Posiadamy 8 sposobow na pozbycia sie natretnych Kurzajek i Brodawek na
    > zawsze
    > Pelny opis z prezentacja na CD-Romie tyko 25,00 zl. z wysylka

    ROTFL. Masz moze masc na szczury ? Albo 12 100% pewnych babcinych
    sposobow na wytepienie spamerow ?

    > Kontakt:
    > Ryszard Gankiewicz
    > tel/fax.074 855 77 45

    Pewnie chcialbys, zeby ci ktos podeslal netykiete dla niedowidzacych ?

    > E-mail:g...@p...onet.pl
    > Wiecej na stronie internetowej:
    > www.republika.pl/gankiew

    Idz z tym sobie na jakies #?.ogloszenia, niech maja tam troche radosci,
    i juz nie wracaj, nawet jak bedziesz mial cos na bolesne stopy (zarowno
    te za niskie jak i za wyskokie).

    mirek

  • 4. Data: 2003-02-19 20:30:11
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "PHUenter" <o...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Posiadamy 8 sposobow na pozbycia sie natretnych Kurzajek i Brodawek

    a może coś na pozbycie się konta w citi ;- )

  • 5. Data: 2003-02-21 12:10:27
    Od: r...@o...pl

> [...]
    > zawsze
    > Pelny opis z prezentacja na CD-Romie tyko 25,00 zl. z wysylka

    Nie dość, że zaśmieca listę, to naciąga ludzi.
    W każdej aptece można kupić Brodacid za coś koło 5zł.

  • 6. Data: 2003-02-21 12:36:09
    Od: "sitting target" <...@z...pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dość, że zaśmieca listę, to naciąga ludzi.
    > W każdej aptece można kupić Brodacid za coś koło 5zł.

    ewentualnie mozna wyslac mail na onet by skasowali konto temu buznesemanowi
    :)
    bo chyba w regulaminie jest ze nie mozna wykorzystywac konta do dzialalnosci
    komercyjnej

  • 7. Data: 2003-02-21 12:48:46
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "sitting target" <...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    buznesemanowi
    > :)
    > bo chyba w regulaminie jest ze nie mozna wykorzystywac konta do

    Wyslalem - wysylam do abuse wszystkich spamerow - takie moje hobby :)
    Okazalo sie, ze to byla szersza akcja (na kilka grup). Gosc dostal juz
    ostrzezenie :)
    Juz sie nie moge doczekac 9 III :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-02-21 15:15:23
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-21 13:48, Kazimierz wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:

    A co jest 9 marca? :)

    K.

  • 9. Data: 2003-02-21 15:17:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krystek wrote:
    > A co jest 9 marca? :)

    Chyba 10 marca?
    Mozna do sadu grodzkiego gnojkow zaskarzac :) Oj chyba zaczne z tego
    zyc ;)

  • 10. Data: 2003-02-21 15:18:40
    Temat: Re: Re: Leki na Brodawki i Kurzajki
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 21, 2003 at 04:15:23PM +0100, Krystek wrote:

    >A co jest 9 marca? :)

    Odpowiedzialnosc finansowa za takie guano.

    --

    --w