    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] parodia w kwestii regulaminow
    Date: Tue, 4 Nov 2003 15:03:19 +0100
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bo89s5$rgk$1@news.onet.pl...

    > To bardzo wygodne, zapisać w regulaminie o wysyłaniu informacji listem
    > zwykłym. Nie da się udowodnić, że bank takowej korespondencji nie wysłał.
    > Jednakowoż ani ja, ani jak sądzę szanowny kolega nie wyraziliśmy
    wątpliwości
    > co do tego zapisu podpisując umowy. Zwykle właśnie takie "plamki" wychodzą
    > "praniu".

    Ale niech wysyłają zwykłym. Gdyby problem polegał na tym, że tylko ja nie
    otrzymałem tego regulaminu to OK, wina poczty, nie rzucam się. Ale to bank
    NIE wysłał. Nie tylko mnie, ale [najprawdopodobniej] wszystkim, którzy nie
    otrzymują wyciągów. A teraz pisze bzdury, dodatkowo w piśmie pisząc tyle
    głupot, że włos się jeży na głowie...

    > Wydaje mi się, że napisać jak najbardziej powinieneś, ale wyżej to raczej
    > "do wiadomości", a głównie to "w bok" czyli do Rzecznika, czy tym podobne.
    > Taki zapis regulaminu też powinien ostatecznie trafić do NSA.

    Jeszcze pomyślę co by tu zrobić... Bo nie lubię, jak się mnie tak
    traktuje...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara