  • Data: 2003-04-30 06:58:46
    Temat: Re: LUKAS Bank
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    > (opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    > Chodzi mi o e-konto PRO które

    (...)

    > Grzegorz
    ========
    Zasadnicza zaleta jest kombinacja sieciowo-marmurowa. Zawsze mozna "podbiec"
    do real oddzialu i - ewentualne - problemy rozwiazac. Praca netowa jest -
    jednak - dosc bezawaryjna [obym nic nie wykrakal ;-)]. (-), ktore
    dostrzeglem to fatalne papierowe zestawienie przeprowadzonych operacji na
    r-ku (zamiast "tytulu operacji" otrzymasz nr Lukas'owego polecenia) oraz
    BADZO, ale to BARDZO !!!:-((( drogi "kredyt odnawialny". Ostatnio bylo -
    powyzej - troche narzekan na malo egalitarna dostepnosc kawy, ale ja
    (Wroclaw) NIGDY nie mialem z tym problemow ;-). Jestem takze pod silnym
    wrazeniem uprzejmosci pracownikow "marmurow". Kompetencja jest na SOLIDNA
    "4" (z malym +, za usmiech). Wszystkie uwagi odnosza sie do oddzialow we
    Wroclawiu i przestrzegam P.T. Cie, abys wykonal rekonesans "na swoim polu
    karnym" ;-).
    Pozdrawiam!
    Pawel