  • 31. Data: 2003-06-28 22:50:12
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Przelerwy wewnątrz banku są realizowane i księgowane on-line.

    chodzi mi wyłącznie o e-bank, więc kiedy będzie to działało tak jak w
    inteligo "quickmoney" to się zgodzę, że jest online;) lub tak jak w solo,
    millenet, kb24, innych nie testowałem, a kb24 miało jakieś 2-3 minuty
    opóźnienia, więc dopuszczalne.

    > W 100% dotyczy to lukaslinii i placówek. Odnośnie e-banku - zczytanie
    danych
    > do systemu bankowego może potrwać około godzinę.

    jak napisałem chodzi mi wyłącznie o e-bank, nie jestem masochistą, aby stać
    godzinę w kolejce po to aby zrobić przelew, więc od niepamiętnych czasów nie
    testowałem..
    Ale jeśli chodzi o e-bank, to na samym początku jego istnienia przelewy były
    realizowane znacznie szybciej niż teraz, czekało się kilka minut a nie
    godzinę, więc sądzę że tam być może jest konieczność fizycznego
    zatwierdzenia tego przelewu przez jakiegoś operatora.

    Dostałem maila w którym "Marrro" pisze, że to samo dzieje się, choć nie
    zawsze przy wypłatach większych sum w oddziale, gdy pozostawia się mało
    środków na koncie, tego nie testowałem. Więc jeśli pisze, że nie zawsze
    blokują kartę, to od czego to zależy?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 32. Data: 2003-06-28 22:58:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawsze przy wypłatach większych sum w oddziale, gdy pozostawia się mało
    > środków na koncie, tego nie testowałem. Więc jeśli pisze, że nie zawsze

    Hmmm...
    _Jeśli_ to prawda, to wygląda na to, że dużo mieli sytuacji wyłudzeń.

    Cóż to za problem założyć konto na jakiegoś żula, powiedzmy zdalnie?

    Wpłacamy powiedzmy 5000. Robimy przelewik na 5000 i od razu wypłacamy 5000.
    To było do zrobienia.

    Ale jeśli sposobem na zabezpieczenie przed tego typu działaniem jest to, co
    opisujesz - to ja piszę reklamację - z miejsca!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 33. Data: 2003-06-28 23:09:30
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Wpłacamy powiedzmy 5000. Robimy przelewik na 5000 i od razu wypłacamy
    5000.
    > To było do zrobienia.

    nie do końca, bo jak zrobisz przelew na to 5000, to z kasy nie wypłacisz, a
    jak z kasy nie wypłacisz, to karta ma swoje limity, więc ew. zakupy za 3000
    i z bankomatu 2000?, ale nie sądze, do tego są raczej lepsze banki, kiedyś w
    BZ nie było żadnych limitów na VE a stary limit na karcie był przez dwa dni.

    > Ale jeśli sposobem na zabezpieczenie przed tego typu działaniem jest to,
    co
    > opisujesz - to ja piszę reklamację - z miejsca!

    To niestety też przetrenowałem i nawet odpowiedzi nie dostałem poza
    kompletnymi bzdurami pani z oddziału, "że tak się dzieje bo karta nie nadąża
    z przetwarzaniem informacji". czy coś równie głupiego, nie chciałem jej
    mówić że jest głupia, choć miałem na to ochotę. a to było przez tel.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 34. Data: 2003-06-28 23:22:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > BZ nie było żadnych limitów na VE a stary limit na karcie był przez dwa

    No dobra, chodziło mi oczywiście o maksymalny limit karty. Takie niskie one
    są???
    Ale nawet jak coś - to zawsze 5000 banku w plecy. Gdyby nie to blokowanie -
    do zrobienia po chwili przemyślunku.

> [...]
    > z przetwarzaniem informacji". czy coś równie głupiego, nie chciałem jej
    > mówić że jest głupia, choć miałem na to ochotę. a to było przez tel.

    Mówię o reklamacjach pisemnych. Też to trenowałem i Lukas naprawdę pisemnie
    odpowiada konkretnie i na temat. Przede wszystkim - wiedzą o czym piszą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 35. Data: 2003-06-28 23:35:00
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    one
    > są???
    > Ale nawet jak coś - to zawsze 5000 banku w plecy. Gdyby nie to

    lukas ma 2000 z bankomatu, bezgotówkowe chyba do salda, nie jestem pewien,

    > Mówię o reklamacjach pisemnych. Też to trenowałem i Lukas naprawdę
    pisemnie
    > odpowiada konkretnie i na temat. Przede wszystkim - wiedzą o czym piszą.

    to jestem ciekaw losów takiej reklamacji i odpowiedzi, zrobię we wtorek
    przelew i jak mi zablokują to wymyślę jakąś hiistoryjkę, co to mi
    zablokowali....

    Ale właśnie sobie przypomniałem, że tak samo blokuje karty INVEST, i także
    nie zawsze, choć oni chyba wspólnego z Lukasem nic nie mają, a propo serwis
    investkonto działa jeszcze wolniej od e-banku, a ich system to kompletny
    czeski film, na pytania każdy odpowiada co innego, również w Ilince, ale tu
    wszystkie niedostatki rekompensuje mi odległość 20 metrów od firmy ;)

    Pozdrawiam,
    MK

  • 36. Data: 2003-06-29 06:09:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdl4sk$l8t$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Niech to ktoś jeszcze przetestuje, bo mnie się nie chce. :-)

    > Glenn, Robert - jak Wam się uda - stawiam piwo przy najbliższej
    > okazji. :-)

    MI tez sie nie chce, a raczej nie pasuje mi taki test, bo to konto jest moim
    glownym rozliczeniowy, ciagle wychodza jakies przelewy, wiec nie moge sobie
    pozwolic na takie niskie saldo. A nie mam drugiego konta Lukas, zeby zrobic
    probe w 1 dzien (oprocz KK, z ktorego trudno "wrocic").

    --
    Robert

  • 37. Data: 2003-06-29 06:12:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdl53s$lmb$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W 100% dotyczy to lukaslinii i placówek. Odnośnie e-banku - zczytanie
    > danych do systemu bankowego może potrwać około godzinę.

    Miesiac temu rozmawialem z L-Linia i zlecilem w czasie rozmowy przelew przez
    internet (decyzja wynikala z tresci rozmowy), po czym poprosilem o
    potwierdzenie faksem do odbiorcy. L-Linka powiedziala, ze musze zadzwonic za
    godzine, bo tyle potrwa sczytanie danych. Jednak zapytalem o jeszcze jedna
    rzecz i w tym czasie ona zglosila, ze przelew juz sie jej pojawil. Bylo to
    po jakichs 2 minutach od zlecenia - ale moze akurat mialem szczescie.

    --
    Robert

  • 38. Data: 2003-06-29 08:11:45
    Od: "Olek" <a...@p...onet.pl>

    > kase i chcesz zlikwidowac lokate....za ta usluge jest oplata jesli zrywasz
    > lokate przed 21 dniem jej istnienia....

    zakladasz lokate 7 lub 14 dniowa i warunek 21 dni ciebie nie dotyczy

    Pozdr.
    Olek

  • 39. Data: 2003-06-29 21:00:35
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Damian wrote:

    > podsumowanko koncowe, mozna sobie umilic zycie z lukasem
    > ale jak tu czytam niektorzy "obiektywni" z definicji maja takie problemy ,
    > ze np cytuje..."trzeba wpisac ilosc dni w historii rachunku..." brr dla nich
    > powinni zrobic specjalny przycisk LikwidacjaKonta

    Czuje przytyk do jednego z moich poprzednich postow. Co co napisalem
    poazuje tylko brak umiejetnosci w projektowaniu interfejsow uzytkownika,
    kogos, kto ten system projektowal. Takie szczegoly potrafia byc bardzo
    wpienajace.
    A co do banku narazie uzywam. Najwieksze ale jaki mam, to blokowanie
    karty DOPIERO po 3 godzinach od zlozenia dyspozycji i brak limitow na
    niej. Z reszta mozna zyc.

    Mroziu