  • Data: 2002-04-18 08:30:10
    Temat: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupuje mieszkanie :))))), ciesze sie jak hell (jak to mowia rosjanie).
    > Oczywiscie z kupowaniem mieszkania nerwow jest co nie miara. Do tego
    > dochodzi to, ze musze wziac kredyt na ten zakup. No i mam maly problem. W
    > czym wziac kredyt? W CHF czy PLN? Roznica w oprocentowaniu calkiem spora,
    > pierwszy gdzies na poziomie 4%, a drugi 11%, no ale wiadomo w drugim
    > przypadku nie ma nerwowy z kursami walut :)). Naprawde nie mam pojecia,
    > jakby mi ktos z fsow wywrozyl, ze CHF bedzie dalej tak staly jak byl to nie
    > ma sie nad czym zastanawiac. Z drugiej strony jednak do konca tego roku moze
> [...]

    Proponuję CHF, ja przynajmniej je wybrałem. Gdzie widziałeś takie
    oprocentowanie 4%? A jeśli chodzi o to, że CHF może nie byc stały to zwróć
    uwagę na to, iż niedługo PLN zamienimy na Euro, a CHF zostanie CHF :). Nie
    liczyłbym na to, że do końca roku znacząco spadną stopy proc.

    PS. Trzymaj się z dala od Kredyt Banku :((

    pozdrawiam,
    Bart