    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który system platniczy jest pewny
    Date: Sun, 27 May 2012 13:13:36 +0200

    > potwierdzam paypal to najgorszy system, jak najdalej od niego
    > nie potrafią zweryfikować kupujących i potem okradają sprzedawców
    > (chyba 2 transakcje można wykonać kartą bez żadnych weryfikacji)

    Bzdury.

    Nie ma zadnej alternatywy dla PayPal jesli powaznie handlujesz na swiat.

    Jak chcesz nie uzywac PP to rownie dobrze mozesz przyjmowac tylko przelewy.
    Zycze sukcesow ;) Nikt Cie nie oszuka bo nikt u Ciebie nic nie kupi :)

    > klienci też często cancelują płatności

    A to co za operacja? Jakas nowosc? ;) Uzywam PP od lat i nie spotkalem sie
    :)

    PayPal to tylko sposob transferu kasy. Jak trafisz na oszusta to bedzie
    probowal Cie przewalic niezaleznie od tego jakim kanalem zaplaci.

    Otrzymuje sporo platnosci przez PP i nie widze zadnej alternatywy.