    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który system platniczy jest pewny
    Date: Sat, 26 May 2012 19:07:43 +0200

    news:almarsoft.4577102751789240931@news.neostrada.pl
    > Ostatnio znajomy handlujący na ebay zapytal mnie jaki system płatniczy
    > dostępny dla klientów z poza Polski (glownie USA) jest bezpieczny dla
    > sprzedawcy z Polski. Dużo się mówi o tym jak paypal blokuje środki na 180
    > dni
    potwierdzam paypal to najgorszy system, jak najdalej od niego
    nie potrafią zweryfikować kupujących i potem okradają sprzedawców
    (chyba 2 transakcje można wykonać kartą bez żadnych weryfikacji)
    klienci też często cancelują płatności

    > (jeśli kwota srodkow zgromadzonych na koncie paypal jest na tyle wysoka ze
    > staje się kąskiem dla paypal) i nie można nic z tym zrobić. Czy jest jakiś
    > system płatności (kart platniczych?) który nie odbywa sie poprzez
    > wirtualne konta pośrednika (jak paypal) ale środki lądują od razu na
    > koncie bankowym sprzedawcy jako uznanie? Podobnie jak blokada przy zakupie
    > karta jest od razu, to czy takie uznanie też może być "online"?
    zawsze jest jakiś pośrednik

    > Chodzi o to by maksymalnie zminimalizować ryzyko "widzimisia" pośrednika
    > płatności, który mimo przekazania mu srodkow od kupującego nie przekaże je
    > do sprzedawcy. Chodzi o taki poziom pewności jak przelewy między bankami
    > (w Polsce). Pytanie oczywiście nie dotyczy przelewow zagranicznych, chodzi
    > o głównie płatności karta przez internet lub alternatywę dla paypal ale
    > bez jego w/w wad.

    polecam moneybookers

    lub poprostu allegro i payu, nie słyszałem tam nigdy o cofaniu kasy
    pewne kategorie mają zablokowaną płatność kartą
    musiało się coś dziać, ale chyba brali to na siebie

    może coś alternatywnego polecę, ale podaj
    do czego chcesz to używać
    jaki rodzaj umowy dla tych transakcji
    na firmę, czy prywatnie
    ile razy, jakie kwoty