    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto i kiedy?
    Date: Fri, 20 Feb 2004 14:22:34 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > A jak nie wygrają?

    To bedzie m.in. znaczylo, ze wczesniej ktos wniosl przeciw nim sprawe
    cywilna. A wniesie?

    > A praktycznie, to mogę pozwać bank cywilnie oraz dążyć do karnego ścigania
    > odpowiedzialnego za to pracownika.

    "moge" - to ja wiem. Pytalem o praktyke, a nie o moce.

    > Na co się zgodził? Że bank sobie z sufitu wystawi BTE na 1.000.000 zł?

    Nie wiem, moze na 200 tys zl? A moze tylko na 20 tys? Miliona zwykle
    nie chca. RTF umowe, tam jest to napisane.

    > BTE
    > wprowadzono dla tego, ze Bank uważa się za instytucję na tyle poważną, że
    > nikt nie przypuszcza, by coś takiego zrobili. Ale gdyby zrobili, to chryja
    > na całego.

    "chryja na calego" nie wydaje mi sie niestety dobrze opisywac tego, co
    bedzie sie dzialo, zwlaszcza jesli ta teoretyczna sprawe bank wygra.
    Moze myslisz ze BTE sa tylko tak na zarty, i ze banki z nich nie
    korzystaja bez drgniecia reki? :-)

    > I tu wracamy do punktu wyjścia. By móc na to pismo w jakikolwiek sposób
    > odpowiedzieć, to trzeba go dostać.

    That's it. A jesli ktos pisma dostac nie chce, to go nie dostanie.
    Nie bedzie mogl wiec powiadomic banku o fraudzie, i bedzie musial sie
    bujac po sądach, w ktorych zapewne przegra, i procz wczesniejszych
    naleznosci zaplaci takze odsetki i koszty sądowe, chyba ze na ich
    pokrycie wystarczy majatek zajety przez komornika, zlicytowany za 10%
    ceny. Coz za roztropnosc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH