  • Data: 2002-04-23 17:55:53
    Temat: Re: Kserowanie dowodu - piątkowa Wyborcza
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@i...pl> wrote in message
    news:e5i8cukp0ljijvhpbf9u77keemql5abngp@4ax.com...
    > Ale dlaczego nie kserować? Komu to przeszkadza?

    Argumentacja była taka, że bankowi np. niepotrzebne są dane o historii
    miejsc zamieszkania.
    Mają pooglądać i oddać.
    Mnie nie przeszkadza, a i pomóc może.. (vide post niżej).
    Imho problem podobny do sprawdzania dowodu przez sprzedawcę przy zakupie
    kartą - w sumie nieprawnie, ale dla mnie to jest plus dla sklepu.